subota, 12.01.2008.

†KILL THE LOVE†

imam neke stihove koje ću spojiti u pjesmu pa recite jeli dobro???
P.S. DOBILA SAM NOVI MOB WEEEEEEEEEnaughtysmijehyes!

Za svaku grubu riječ ne ljuti se,
svake naše gluposti sjeti se
jednom kada sve prođe ti ne
zaboravi na me
i posljenja želja je kad ti bude netko
trebo nazovi me...
Ti si mi frendica od rođenja i
stvarno smo puno toga prošle.
Ne vidimo se baš često, i
žao mi je zbog toga
ali, sve jedno te puno volim...
Možda u životu krenem drugim putem.
Možda tamo nađem bolji život,
ljuba sreću...al ovakvu
prijateljicu nikada imati neću...

...OVO JE PJESMA ZA SVE MOJE FRENDICE...

evo ne dam mi se više pisati pozz svima!


19:35 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.