utorak, 18.12.2007.

J**** naslov

Pa odakle da počnem.

Jako sam usamljena i neznam kuda bih sa sobom...
Gledam sve svoje frendice kako su sretne i imaju dečke dobro izgledaju, imaju dobru liniju i tako to.

Malo gada razmišljam bilo bi bolje da sam ostala onako mršava i da sam dobila leokemiju nego da sam debela ko bure.

Zbog mojeg izgleda me si zafrkavaju i ja neću moći dalje tako!
želim biti lijepa i imati lijepu viguru.... Zašto sam baš ja ta koja je debela, trudim se smršaviti ali mi ne ide.

JA sam upravo ta djevojka koja je bez budučnosti...

Moja mama bi trebala dobiti posao u essecer centru!sretanyesthumbupbangpartydeadgreedynaughtyroflcoolzubobelj


17:26 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.