utorak, 20.11.2007.

ispunjena želja

želja jedne čitateljice je bila da napišem pjesmu na hrvatski pa evo!

Dođi i ublaži moju tugu
Ne daj da me ona pobjedi
Jer ja znam da te ona ne može imati
Moj si anđel
A ja sam tvoj šaptač
Ja sam šaptač anđelima a ti si anđeo
Ti vjeruješ u ono što vidiš

Vrati mi moje srce i moje oči
Da mogu ponovno vidjeti unutar tvoje duše
Vrati mi moj duh da mogu nastaviti dalje
Preklinjem te da mi vratiš moj duh
I moja krila


Vrati mi moje srce i moje oči
Da mogu ponovno vidjeti unutar tvoje duše
Vrati mi moj duh da mogu nastaviti dalje
Preklinjem te da mi ih vratiš

Pusti me da pođem za tobom
Dopusti da te primim za ruku
Ne daj da me odnesu mračne sile
Jer ti si moj anđeo i dušu sam svoju dala za tebe
Jedino ti možeš obrisati moje suze i jedino ti mi pomažeš
Molim te dopusti mi da raširim svoja krila i poletim za tobom

Moje ime nije zapisano u tom tvojem malom srcu
Ali me čuvaš u jedno od njegovih mali kutaka


Ovdje je ostalo samo mjesto za jedan osjećaj al i ne za moju tugu
Ne,ne,ne

Bilo bi i vrijeme da vidiš savršenu mene, a ne samu bez sudbine
Jer si vidio što radim kada sam sama
Oduzimam si život kako bih produžila tvoj
Ne neću više tako

evo


19:13 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.