srijeda, 14.11.2007.

...:::Žuta minuta:::...

Bok evo da i ja napišemnovi postbelj!

Jušer sam na neki naćin osjetila da polako počinjem osiječati kako mi je moja bol i pomalo draga. Znam da to nije normalno ali opet nekako se tako osiječam.

Nevolim ja fizičku nego psihičku bol, znam da je to sve pomalo ludo i da se nebih tako trebala osiječati ali što ja tu mogu.
Moj novi nick EMO girl malo goori o ovoj mojoj žutoj minuti... ajmo malo na veseliju temu!

Ja jedva čekam 21.12. imam koncert danas sam ostala na zboru nešto duže da uviježbam pijesme malo bolje i ide mi mislim da ću ja i još par cura pijevati solo dead stvarno mi je drago ali mislim da bi trebale solo pijevati Ema, ja, Ružica, Danka i Bibika mi imamo sluha i jedine znamo pijevati :-)
Tu su se nagurali neki klinci koji pjma nemaju an sam treba biti minimalac 35 a nas je negdje oko 28 hehe joj.

I jedva čekam nijeg obožavam ga la ovi ga stalno najavljuju i nikako da padne uff
nisu fer nisam ja bez razloga An Angel Of Winter (Angels of Winter moj bend)

trebala bih i kod doktora imam nekih problema s nogom i možda budem oslobođena tjelesnog!-)!

i to je sve za dnas pozz svima


19:12 | Komentari (20) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.