petak, 07.09.2007.

Nobody loves me

align=left>
I adopted a cute lil' emo fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!

Napokon i zadnji dan u ovom tjednu...Maja se vratila iz doma i u nedjelju navečer se vraća natrag u dom...
A što da vam kažem... Grozno se osiječam iz dana u dan sve više...i više.
Ne znam što da kažem...
i dalje sam ne zadovoljna sa sobombang. Sada mi se opet jako plačecry.
Osječam se odvratno, ovaj post ne trebate čitati, ali to sada ostavljam na vama...
Mislim da nisam dovoljno lijepa i da ne izgledam dovoljno dobro, jednom rječju mrzim seeekrolleyes! Nisam mržava kao moje frendice i cure iz škole, ne uklapam se dobro..., profači me ne vole...
Ljudi u školi me izbjegavaju...
align=left>
I adopted a cute lil' poison fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!


align=left>
I adopted a cute lil' gothy fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!


jeli to zato što sam drukčija ili što???
http://members.aol.com/kunoichi133/henry11.gif"
align=left>
I adopted a cute lil' dragon fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!


Nisam k'o i ovi kod nas u škoi, ja ne clušam cajke i nisam šminkerica.
I moja sestra vjerojatno ima dečka...
Zašto je svijet okrenut protiv mene???

nikom nisam dobra. A uskoro mi je ročkas čemu se uopče ne veselim...
Ne želim ga slavit k'o dođe dobro je došao...
Ne podnosim pritisak koji ljudi vrše na meni.
Svakim danom je sve teže.

Kada sam u školi i kjad se zabavljam zaboravim da ću jednom umrjeti...
a kad sve to prestane onda u meni zavlada strah.

Prbala sam se izvuć na sve moguće i nemoguće naćine! Ali niš mi ne pomaže!
Sada bih o ovom mogla pisati još danima al sad ću skratit!

kiss
Blind Angelfino
Plačljivicacry


19:19 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.