ponedjeljak, 03.09.2007.

Here I am,back again...I'm torned in the piecies...

mahwaveey ljudi! Danas je prvi dan škole!
Sve je ubiti ok!
Knjige su užaaaaaaasno teške bile!I leđa me jako bole.Zašto ima toliko knjiga?!

Ovako razmišljam da obrišem blog...Svi vi ste mi jaako dobri frendovi i želim svama bar na bilo koji način komunicirati bilo mailom ili blogom i tim sranjima!
Ali ako nebudem dugo pisala ne brinite se živa sam samo neznam što da pišem nemogu pisati pjesme nemam inspiracije...Trudim se napisati bar nekoliko rječi.
Ali jednostavno ne ide... oprostite ali tako jeeek! Neznam kada sam zadnji put bila u ovakvoj depresiji čak da mi i inspiracija nestajecry.Teško mi je prije par dana sam saznala da mi moja stvarno tobra frendica ima dečkacrynono!Zašto su svi sretni osim menecry?!?!svi nekeako pozitivno zraće...Znate ono svi su hepi...
Ni doma mi nije baš najbolje....skroz sam u svađi sa svima...ljudi me ne podnose...I jako se čudno osiječameek u zadnje vrijeme...Ljudi meni je jednostavno jako teško ako ne pišem možda sam i mrtvadead al ne računajte na to!
pozz blind angelfino


19:07 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.