nedjelja, 20.05.2007.

hello

Lišče opada sa drveća,
isušuju svoju vodu
sva me ta čuda ubijaju

duljina prekriva tvoj put,
suze tvojih siječanja
sva me ta ljepota ubija

Oh, da li te briga,
ja još imam osjećaje za tebe
tako daleko,
što će biti izgubljeno tamo
tako daleko ja neću naći nikoga
Ja znam da je moja razarajuća bol na putu
hoćemo li naći bilo koga u toj tami
moja duga izgubljena ljubavi

još jedna noć za život

polako odlazim od svijeta
u snu vremena su kraća
moje dječje sanjajuče oko
majčino ogledalo, očev ponos

željela bih da ti se mogu vratiti
još jednom osjetiti kišu
koja pada unutar mene
čisteći sve u meni

moje je doma jako daleko, ali spavajuće laži su tako blizu
sa mojom dugom izgubljenom ljubavi, ispod crne ruže
rekao si ja imam oči vuka
tražim ih pa da nađem ljepotu zvijeri

sve moje pjesme mogu postati bol
svaki jednostavni singl je rođeni iz želja
ja želim imati još jednu noć života

tišina me blagoslovila, tama me popunila
vrteći tu čudnu misteriju oko mene

dijeleći isti pakao sa mnom
tišina izabire put...






12:30 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.