petak, 11.05.2007.

...Leaving you for me...

Daleko si od očiju, ali
od srca nisi. Jedino što
mi nedostaje znaj ti si.
Nisi zvijezda ni anđeo
ni Bog da te molim
ali osoba si koju
iskreno i ludo
VOLIM!

Ljubav je tajna zbog
koje se pati, koliko te
volim nikad nečeš znati,
želim ti sreću, ne želim ti
zlo,mnogo te volim upamti
To!

Netko u srcu čuva
sreću, netko dio sna
netko komad ljubavi,
a tebe anđele čuvam ja

Često je teško pronaći rijeći,
jer onih pravih tako je malo.
Zar uopće su potrebne rijeći
da shvatiš da mi je do tebe stalo?

kada čujem jeku tvoga glasa
to je ljek srca moga. sad moram
reći da nema kraja mojoj sreći,
da te trebam i da te nikom ne dam

tiho polak grobu se spremam
zašto da živim kad sreće nemam?
možda će sudbina sreću da briše,
možda se nečemo vidjeti više!

znam da sam nekom rekla za malu stanku al nemogu ja bez svog bloga!


19:20 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.