nedjelja, 29.04.2007.

Happy????

Od života nisam nikada pre više očekivala
znala sam da neću dobiti ono što želim
sada sam sama sa sobom
a ti me ne čiješ kako vrištim,
plačem i umirem

tu sam gdje si me i ostavio
dali si sada sretan??
tu padam u rupu bez dna!
jesi li sada sretan???
jesi li sada onako jebeno sretan
ostavio si me bez nade

Zapravo te i ne trebam!
otiđi, idi kod nje
za mene se ne moraš brinuti!
biti ću dobro,ali češ ti
požaliti ostavio si anđela
i izabrao vraga!
koga si vraga to radiš???


tu sam gdje si me i ostavio
dali si sada sretan??
tu padam u rupu bez dna!
jesi li sada sretan???
jesi li sada onako jebeno sretan
ostavio si me bez nade

Zapravo sam sebe ubijaš, ali ti to
ne znaš!!
ma samo otiđi i prestani mi zadavati
glavibolju!!!
I hate you!!!!
Leave me alone!
Nadam se da razumiješ
što mislim o tebi
ma pusti me na miru!


tu sam gdje si me i ostavio
dali si sada sretan??
tu padam u rupu bez dna!
jesi li sada sretan???
jesi li sada onako jebeno sretan
ostavio si me bez nade

sretan, sretan, sretan
Jesi li sada sretan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!



10:52 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.