četvrtak, 26.04.2007.

Slatki dječače, uđi
ja sam mračna strana tebe
umri za moje grijehe
kao kad je nekoć davno
Netko umro

Oh, misterijo anđelova groba
samo dijete bez bajke ja sam
Mračno no ipak ljupko
mala se djevojčica smrzava u snijegu
Ljupki dječače pomozi mi
I ostavi ovaj svijet
Zbog mojih grijeha
Kao kada sam ja
Jednom umrla
Za tuđi grijeh

U ovom paklu na zemlji nije vruće
Već je totalno suprotno
Smrzavam se
Snijeg je pokrio sve
Što se pokriti moglo
Shvati da si odabran
Da umreš za nečije
Grijehe
A ti su grijesi samo moji i ničiji više


No pogledaj oko sebe
Ona djevojčica u snijegu sam bila ja
A, gdje sam sada završila
U grobu anđela!
Znaj da sam uvijek uz tebe
I da nikada neću prestati napadati
Tvoju malu dušu!


Obratio si mi se
I pogledaj što si dobio
Umjesto da si me ostavio
Ti si me povrati od mrtvih
Sada je red na tebi da umreš!


19:10 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.