ponedjeljak, 02.04.2007.

Hey ya...

Štafeta:

Izazov broj jedan: Tri osobe koje ne volim:
1. Ne volim osobe koje misle da su centar svijeta
2.Jednu curu iz moje škole
3.Jednog dečka iz moje škole

Izazov broj dva: Tri osobe za koje bi dala život:
1. Svoju obitelj: mama, tata, sestra
2. Moju najbolju prijateljicu
3. Jednu jako važnu osobu u mom životu (neću u detalje)

Izazov broj tri: Pet stvari kojih se sramim:
1. Spavam sa užasno puno igračka oko sebe
2.Obožavam se svađati sa nastavnicima
3. Jako sam pametna ali ne želim da se to sazna
4.Na jednom sam se ročkasu poljubila s totalno nepoznatim dečkom
5.uvijek se zaljubljujem u nekog starijeg


19:05 | Komentari (17) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.