nedjelja, 25.02.2007.

VAMPIRE DIARY


Prije početka priče evo lik mene kao vampira:Image Hosted by ImageShack.us
1.dan postanka:
Ovo sam nazvala prvi dan postanka zato što se svega sijećam od tada.
Pa evo poslušajte moju priču!
Sjedila sam u sjeni starog hrasta, bilo je poprilično toplo(zasada), kada je zapuhao hladni studeni vjetar, ono studeni vjetar u veljači. Čudno, ali odjednom sam svijet počela gledati drugim očima, više ništa nije bilo isto, koža mi je bila mrtvačko blijeda.
Ušla sam u onu starudiju od kuće punu paučine i ostalih spuky stvari, prije mi se boravak u njoj nije sviđao, ali sada se sve promijenilo. Ušla sam u svoju sobu s namjerom popravljanja zurke, sjela sam za svoj kozmetički stolić ispred kojeg je bilo veliko ogledalo. Bacila sam pogled u ogledalo nije bilo mog odraza, čudno ali ovo nisam prije primjetila. Na mojem je krevetu bila nekakva kuverta. Fascinirala me je bila je tako neobična, kao da je iz 15 stoljeća, prekrasna crveno srebrna kuverta na mojem krevetu s kojom namjerom?! Nisam mogla odoljeti morala sam ju otvoriti!
U njoj je bila mala kapsula svježe krvi i neke note koje su izgledale ovako
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
fascinantne su!
Te male kapsule krvi bile su vezane za nekakav papir, na papiru piše «vrijeme je da saznaš… ti si vampir, nisam mogla odoljeti morala sam ti reći vrijeme je, samo još si slaba popi krv iz ovih kapsula koje su svezane za ovo pismo!» Odvratno isprva mi se tako činilo, no učinila sam to bilo mi je toplije! Još sam jednom pogledala pismo od koga je «u potpisu: Akasha and the vampire Lestat»
Kada sam popila te kapsule zaspala sam!



13:31 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.