petak, 23.02.2007.

VAMPIRE DIARY; UVOD:


Pisat ću ovaj dneevnik par mjeseci, a možda i uvijek.
Sve dok ne pukne!
Pisati ću o svom vampirskom životu kako svi imamo dvije polovice!
Dok budete ovo čitali možda će vam ovo biti smiješno
danju sam normalna dijevojka,ali kad se smraći ja sam vampireek.
Evo nešto o meni:
IME:Catline (za prijatelje Cat)
PREZIME:Matt(znam zvući kao ime)
ostalo znaze volim sve kao i drugi vampiri, možda mi se i ćini ali ja nisam obićan vampir!
Nekako sam drugačija!
Pisati ću o svakodnevnom životu mene i moje braće(vampira), a i dosta tih stvari možete
saznati iz knjige Vicktorie Faust;Legende o vampirima, tajna u džepu.
Ja ne bi rekla da je to legenda!
Upoznati ćete se s još jednim vampirom!
Hehehehehehehehehehehe!!!!!!!!!!


19:26 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.