ponedjeljak, 22.01.2007.

Don't cry to me!

Hvala bogu napokon mogu pisati postroflcoolthumbupsmijehprije par dan uopće nisam mogla doći na blog editor!
Hvala bogu da sada mogu yes,yes,yes,yescoolnaughtyyeswinkzujohrvatskacerekkissdeadgreedy!
Ajd da se skuliram...evo jesam!
Valjda će sad sve biti uredu!
Kakvo olakšanje.
Kakav mi je bio dan! 100% grozan mad:blabla,opet škola!
kako ja to mijesto mrzim!!!
Danas smo hrvatski imali sa 3 ženske iz 8. i 1 iz 7. tri osmašice(maja moja seka,Izzy njena naj frendica,Perička još jedna njena frendicamadblablapuknucu)
I jedna sedmašice(Antonija moja sestrična katastrofa!!!!madheadbangburninmadpuknucublabla)
Jao pravi je užas biti s njima u istoj prostoriji!
I tak mi je prošao dan ajd Kiss

NIGHT ANGEL


19:18 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.