ponedjeljak, 11.12.2006.

Hello again!

New song!
...sjedim u sijeni upaljene svijeće...
...mislim kako češ se pojaviti na vratima moje sobe...
...sad se samo družim sa sjenama...
...nečiji je smijeh u pozadini...
...Ti mali glupi glasići...
...uznemirena sam...
...sad samo molim da umijesto tebe dođe smrt po mene...
...vani snijeg pada umjerenom brzinom...
...moj je prozor otvoren...
...vjetar je puhnuo, zadrhtala sam...
...Hladnoča me ubija...
...moja ruža na stolu počinje venuti!
...u ruci mi krvavi nož, a na krilu tvoje bezživotno tijelo...
...u mojim očima naviru krvave suze!...
...kad odjedan put sve se zacrnulo...
...bol u mojoj duši je nepodnošljiva...
...nadam se da sad osječaš ono što sam ja psječala...
...nisam mogla više izdržati...
...zašto da ja nosim tvoj križ na leđima...
...ja stvarno nemogu više...

to je my new song!


19:21 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.