ddadd

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

28.06.2007., četvrtak



.
Jel se uopće dogodilo?
.

Puno sam puta objašnjavao ljudima fascinantnu sposobnost ljudskog uma da neobjašnjivo objasne svojom pogreškom u zapažanju. Evo vam jedan primjer.

Sjediš u restoranu i na vidiku su vam vrata od wc-a. Netko ulazi u wc, netko zanimljiv. Kažeš si da ćeš bolje proučiti tu osobu kad bude izlazila. Ali osoba ne izlazi!

Prođe već preko pola sata, večera se bliži kraju, a osoba još uvijek nije izašla! Počinješ polako sumnjati u sebe ali si ipak kažeš da je ta osoba najvjerojatnije još u wc-u...neki teški proljev :D
Ustaješ i ispričaš se društvu, 'moraš' na zahod..živo te zanima što je posrijedi. Ulaziš. WC je prazan!
Drugih vrata nema, taj netko nije mogao izaći bez da ga primjetiš.

Ipak se vraćaš k svojem društvu prilično miran. Naime, sigurno postoji neko logično i jednostavno objašnjenje, poput npr. da je ta osoba izašla upravo u trenutku kad ti je konobar na tri sekunde zaklonio vidik dok ti je točio vino u čašu. Znaš da osobi koja izađe iz wc-a treba barem dvadeset sekundi da ti posve izmakne iz vida, ali nema veze - sigurno je to bilo to, one tri sekunde su bile dovoljne iako bi ih trebalo biti dvadeset, bile su dovoljne iako ne znaš kako...jer MORA postojati logično objašnjenje!


Mora li postojati logično objašnjenje? Jesmo li mi zbilja toliko nesavršeni da neke očite stvari jednostavno uopće ne vidimo? Jel nam se to dogodilo toliko puta u životu, pa da imamo pravo reći:

"Da da, svako malo netko uđe u prostoriju i ne izađe iako sam neprekidno buljio/la u vrata! Zatim se uvijek nađe neko objašnjivo rješenje."

Ja nekako mislim da to nije tako. Ja sam radoznao i zanimaju me mnoge stvari. Da te osobe nije bilo u wc-u, upitao bih se ima li možda neki skriveni otvor, neki prozor, neka vratašca u podu. Zbrajao bih sekunde konobara i proračunavao njegovu putanju i pitao se može li konobar hodati od čaše do čaše i točiti na način da mi sve vrijeme zaklanja osobu čiji izlazak tako nestrpljivo čekam.

Ako ne bih našao nikakav način - tada bih jasno i glasno rekao: "Ne postoji normalno i vidljivo objašnjenje! Mora da je iščezla! Čarobnjak je! Ili je iz druge dimenzije! Ili sam, ako sam je vidio samo ja, imao halucinaciju i ta osoba nije ni ušla u zahod!"

Jasno, ima trenutaka kad mi se ne bi dalo ili ne bi bilo prikladno baviti se time. U tom slučaju bih isto kao i 99,99% ljudi zaključio da vjerojatno postoji neko logično objašnjenje, ali sigurno je da ne bih taj događaj smjesta zanemario i potisnuo zbog neprilike što ne mogu dokučiti rješenje.


A zašto vam ovo pričam najdraži moji? Jer sam se jučer ulovio kako sam skoro zanemario jedan događaj! Toliko je taj događaj bio čudan da ga moj mozak nije mogao pojmiti i dlaka je falila da posve zanemarim okolnosti pod kojima se taj događaj desio. A desilo se sljedeće: upao mi dezić u WC školjku!

Nakon što sam se istuširao izvadio sam dezić iz ormarića iznad wc školjke. Dezodorirao sam se i vratio sam dezić lijevom rukom u ormarić a desnom zatvorio vrata od ormarića. Pogledao sam se u ogledalo kad li se u tom trenu začuo PLJUS! To je dezić upao u wc školjku!

Izvadio sam dezić i bacio ga ravno u smeće i krenuo van iz kupatila, a tek onda mi je došlo k svijesti DA SU VRATA OD ORMARIĆA I DALJE ZATVORENA!

Prvi prvcati poticaj moje svijesti bio je da to zanemarim, jer, sigurno ima neko logično rješenje, ali već iduće sekunde su mi žmarci totalno prošli preko kičme - dezić nikako nije mogao ispasti iz ormarića!

Znate, da je dezodoran ispao odmah - okej, krivo sam nešto vidio pa sam desnom rukom zatvorio ormarić a lijevom ga ispustio u wc školjku - ali nije ispao odmah! Ispao je nakon dobrih par sekundi otkad sam obavio tu radnju!

Ima jedno logično objašnjenje i ono je svakako vjerojatnije od objašnjenja da se dezić sam materijalizirao van ormarića. Rješenje je da sam nekako dezić pričepio vratima ormarića pa je on klizio nadolje, a kad je posve iskliznuo vrata su se sama zatvorila do kraja. To se najvjerojatnije deslo, iako je i to nevjerojtno - već godinama svako jutro radim istu radnju i nikad mi se ništa slično nije desilo.

U krajnjoj linij, nebitno je zašto se to desilo - bitno je da je u strahu pred neobjašnjivim moj mozak skoro posve zanemario realne činjenice i da sam zamalo bez ikakvog razmišljanja samo bacio "Corpus delicti" u smeće i kupio si novi dezić. Da je tako bilo nikav više ne bih u svoju svijest vratio potisnuto sjećanje na jedan takav događaj...


Tko bi ga znao koliko takvog potisnutog smeća čući i vreba nas u zakutcima našeg uma...ne znam kako vama, ali meni je to malo sablasno najdraži moji!

:-)


Vaš Ddadd :)