ddadd

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

29.05.2007., utorak



.
Ponos i predrasude :)
.

Sinoć sam na bilijaru upoznao momka, tipični sezonac iz Bosne. Pričao sam s njim do fajrunta. Nabildan, žilav, radi krvavo preko ljeta kao konobar u jednom poznatom zagrebačkom kafiću, istetoviran, govori teškim dijalektom i obožava bilijar. Baš sam u momentu kad nam je momak prišao imao prilično 'interesantan' razgovor sa jednim jako mladim grmaljem koji je također konobar u jednom poznatom restoranu. Razgovor sa grmaljem išao je doslovno ovako:

"Moja mala je super ide u gimnaziju, treći razred. Uopće ne bih putovo kući da nema nje. Ima sve petice - samo engleski ima četiri!"

"Wow" rekoh ja.

"Da...reko sam joj nek se istutnji, sad nek trenira rukomet koliko god može, nek uživa, jer kad dođe amo u Zagreb studirat neće imat vremena nizašto - viđe mene, bio sam sportaš, treniro nogomet, a otkad sam u Zagrebu ništa ne stignem!"

Tad mu ja velim: "Nije ti isto studij i rad. Na studiju ima tjelesni, imaš i studentske sportske igre, može ući u reprezentaciju fakulteta i putovat malo naokolo, a možda je netko i primjeti iz nekog ozbiljnog kluba."

Grmalj se na to nasmije i odmahne rukom: "Ma nije ti ona neki talent, znaš..."

"A koji faks misli upisati?" upitam ja.

"Neki PMS, tako nekako!" reče mi grmalj ozbiljno, buljeći tupo u svoj upaljač.

"PMF možda?" trudio sam se biti ozbiljniji od njega.

"Daa, too! PMF! Tako je!" - pogledao me je u tom trenu jednim Vi_ste_jako_pametni pogledom.

"PMF ti znači prirodoslovno matematički fakultet" velim mu ja, bez previše iluzija da će zapamtiti...


E, vidite, u takvom trenutku nam se pridruži njegov mladi, tetovirani i nabildani kolega iz Bosne sa teškim akcentom i koji krvavo radi, samo preko ljeta, u poznatom zagrebačkom kafiću. I vi ne biste imali predrasude?!

Nevjerojatno, ali u tom trenutku sam osjetio navalu besmislenosti svake daljnje konverzacije. Ipak sam duboko udahnuo i rekao samom sebi da svatko zaslužuje priliku. Nije mi bilo lako, bio sam umoran i općenito mi se nije pričalo, pogotovo ne o tajnama konobarskog zanata i malama koje, izgleda, vjerno i smjerno u svojim selima čekaju sve te konobare. Grmalj je u tom treutku otišao na autobus, a ja sam počeo pričati sa sezoncem. Razgovor je krenuo prilično ugodno, odmah na početku je počeo sa time da me je često gledao kako igram, a onda je spomenuo da obožava bilijarske trikove i da si ih stalno skida sa You Tubea, pa sam zaključio da je iznenađujuće uglađen, da u najmanju ruku zna rukovati mišem i da će možda biti zajedničkih tema.

A tada je u jednom trenutku, posve usput, spomenuo da je upisao pad na zadnjoj godini medicine, tu u Zagrebu. Zato sad ima vremena raditi preko ljeta.

Po njegovim godinama rekao bih da je dosadašnji tijek studiranja bio bez padova. Držim da je to zbilja jako dobar rezultat za jednog neobrazovanog nabildanog istetoviranog sezonca iz Bosne...

Iznenađujuće dobar rezultat.

Ne mislite li i vi tako najdraži moji?

:D



- 11:07 - Vaš komentar je meni dar :) (17) - Štampaj - # - Poplavi imena