ddadd

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

26.02.2007., ponedjeljak



.
Neka nova vremena
.

"Ova voda što se slijeva na zidu, ide li ona s unutarnje strane cijevi ili teče niz nit - je li nit mokra kad je takneš?" upitam je kad se vratila k meni. To pitanje formiralo mi se u mozgu nakon što je vlasniku prostora odbrusila da i majstor kad dođe radi posve isto što sad radi ona, te da će ta osušena nit proraditi nakon što je malo promrda amo tamo. Izgledala je kao da svira harfu a onda je voda potekla niz nit...

"Izvana teče!" veli ona gledajuć me nasmiješeno.
"Ma daj! Super! Meni molim te čaj, i volio bih da sebi uzmeš što god te volja!" rekoh neizoštreno zureći u prozirne niti preko kojih su klizile titrave kapljice raspršujući noćne boje neona. Da bih tako mutno gledao u vodu, morao sam gledati preko nje i njen je nejasan osmijeh bio savršena dekoracija - predivan detalj koji je suptilno ispunio sliku.

Točila si je colu u čašu, zahvalno.

"Ona cijev gore je pod pritiskom" reče najednom. "Prozirne niti izlaze iz gumica koje vrlo čvrsto brtve ta cijevi, veliki pritisak raširi malo gumicu i izbaci kap kroz nju koja onda klizi po flaksu naniže. Onda se voda skuplja u ovoj velikoj plosnatoj cijevi dolje, a u toj plosnatoj cijevi je i pumpa koja opet vraća vodu u gornju cijev!"

Jel se meni samo učinilo ili je njen smiješak sad bio pomalo ironičan. Podigao sam jednu obrvu, a ne radim to često. Zatim sam zatvorio blago raširena usta - napokon sam prihvatio činjenicu da nije samo prelijepa već i da u toj glavi nečeg ima. Itekako ima.

"Hvala...sad znam sve" rekoh smiješeći joj se, ali gledajuć i dalje osvijetljenu vodu, daleko - preko nje i šalice čaja. Mislim da je i moj smiješak sad djelovao pomalo ironičan, ali samo zbog neobičnosti situacije. Nisam to namjeravao kad sam sjeo, ali sad sam znao da se isplati nastaviti ovaj razgovor:

"Jel ti ovo baš pravi posao, ili studiraš?" upitam.
"Već šest godina radim, otkad sam završila srednju školu. Nisam htjela ići na faks."
"Baš šteta!" pomislim u sebi.
"Baš neobično." - rekoh na glas i naglo vratim pogled s kapljica direktno na nju. Smiješak uzpoznavanja, ramena se opuštaju, dlanovi se okreću prema gore a oči se blago šire. Progovaram:

"Inače...ja sam Ddadd!"

"Znam, vidjela sam na Vašoj kartici. Ja sam I., i molim Vas za broj mobitela!" ona će. Valjda zbog načina na koji je to rekla uopće nisam pomislio da mi se upucava.
"Ajmo biti na ti, može?"
"Može!" - nasmijala se zabacivši glavu. Njegovana crna lagano kovrčava kosa poletjela je natrag i poklonila mi pogled na lijepi, tanki bijeli vrat. Tada me zainteresirano pogledala, nekako ispod oka: "Reci, ti baš ništa ne piješ sa šećerom?"

Shvatio sam da sam zbilja odmaknuo vrećice šećera daleko od čaja. Godilo mi je što misli.

"Točno - ništa ne pijem sa šećerom!" - nasmiješim se, tražeći joj pogled. Kad sam joj ugledao duboke crne oči upitao sam je šeretski:

"A što će ti moj broj?"

"Rekao mi je gazda da ti uzmem broj kako bismo te mogli obavještavati o svemu što se događa." Veselo se smijala, tko bi znao zašto. A tada je dodala:

"Samo ti i još dvojica ste platili punu članarinu. Svi ostali su platili onu manju. Zato vas trojicu držimo ko kap vode na dlanu, hihihihi!"

Upitao sam samog sebe je li taj njen non stop i vrlo vjerojatno iskren smiješak ide na konto držanja mene 'ko kapljice vode na dlanu'? Ponadao sam se da ne. Osjetio sam želju da vidim što bi bilo da nisam toliko platio...ali prekasno je, platio sam! Sad će mi se uvijek smješkati sa barem jednim razlogom...

"Nevjerojatno mi je da nas je samo troje platilo - pa ovdje sve vrvi od članova!" rekoh pomalo zbunjeno.
"Da, ali ako se svi stolovi popune njih ću maknuti kako bi gosti mogli igrati, a tebe ne!"

"Ma daj?!" ko fol se iznenadim iako sam to već znao. Uživam kad mi objašnjava, shvatio sam to malo prije...

"Vidi:" - počne ona. Shvatio sam da i ona uživa objašnjavati: - "tu nižu članarinu svi oni pokriju za dva i pol dana. Ako netko tko dođe kao gost ne bi mogao igrati zbog njih, mi bi bili na gubitku! Te niže članarine smo uveli kako bi se pokrila praznina u jutro i rano popodne - nastojimo ih usmjeriti da dolaze tada!"

Shvatio sam tada da mi ta mlada dama priča kao da je vlasnica ovdje...kao da je kraljica! A nije.
Obična je konobarica...dobro, ne baš tako obična...

U nastavku večeri pričala mi je još i o vlasničkoj strukturi čitavog objekta, o dugoročnim ciljevima poduzeća, o profilu ljudi koji zalaze amo...a vrhunac večeri došao je kad sam shvatio da zna napamet sadržaj svih frižidera!

Bilo je to ovako:

"Kako znaš u kojem je frižideru što?" upitam je pokazujući na niz od desetak metalnih frižidera-ladica koje su sve u vlas izgledale isto.

"Ne samo da znam gdje je što, već znam i koliko čega ima!" bubne ona. Izgleda da joj je stvano bila smiješna moja začuđena faca jer se zvonko i od srca nasmijala. Tad se uozbiljila:
"Na primjer, imamo još trinaest fanti!"

Otvorila je jednu ladicu u sredini niza. U polupraznoj ladici bilo je uredno posloženo nešto nekakvih sokova...i trinaest fanti! Točno trinaest.

Ustao sam iako sam ovako mogao do sutra. Ali morao sam kući.


Pomalo mi se vrtilo u glavi...naime, ni konobarice više nisu što su nekad bile :)


Vaš Ddadd :)


- 13:43 - Vaš komentar je meni dar :) (12) - Štampaj - # - Poplavi imena