ddadd

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

08.12.2006., petak



.
The papak :)
.

Ljudi moji, bio sam ubitačno gadno čitavo jučerašnje popodne. Nešto mi se vrtio moj život unatrag dok mi je u glavi istovremeno svirala neka pjesma pa sam se primio za glavu a onda sam složio pjesmu na papir.

Čitam pjesmu i suze mi napunile oči, zaprijetile su se izlit iz oka ko iz vodokotlića, a najjadnije je u svemu tom, hiljadu mi tvorića u tosteru, Trava Zelena je vrhunski doseg umjetnosti u usporedbi s tim mojim pjesmuljkom! A ja samo što ne ridam!

Onda se odjednom sjetim kako mi je netko jako drag nedavno puno i zdušno lagao jer je mislio da će lako samnom, pa se sjetim svih nekih mile lale nja nja nja što sam ih izvodio praveći se bezbroj put fini umjesto da jednostavno uzmem ono što želim. Uzmem samo tako! Jer mogu!

Ali ne, uvijek treba mislit na osjećaje drugih ljudi, uvijek treba pomoći, uvijek treba biti ljubazan i iznad situacije, a stvari treba riješit fino i diplomatski! Tako sam npr. jučer sreo tipa kojem bih najradije oko izvadio koliko mi je ljigav a ja samo nešto zavrtim glavom, totalno iznad njega. I gledam u njega a on sklanja pogled i mijenja smjer! I pazite vamo - ja se osjećam super jer eto, ja sam sam pred sobom čist a on zna što je zasrao pa sklanja pogled. Njemu je neugodno a ja se smiješkam jer zbilja nemam što skrivati i osjećam se snažno i nadmoćno!

Mislite da sam ga nekako suptilno pobijedio?! Mislite li da je to što sam tako uspravan i moćan kad se sretnemo, a što on u zemlju propadne kad me vidi moja pobjeda? Je šipak!
Ako sam pobijedio zašto sam se onda poslijepodne osjećao tako posrano?! Zašto sam tek poslijepodne osjetio kako mi adrenalin prema tom tipu raste iz minute u minutu!?

Zato što sam papak! Eto zašto! Nisam se okrenuo za njim i počeo vikati:

"Ej, ti, da...tebi govorim Kralju svih majmuna, lažljiva kravlja balego, što bježiš, ajde priđi amo, želim urlati na tebe i molit boga da me napadneš jer ću te zatuć u nužnoj samoobrani 3.14zdo!"

Umjesto toga, ja sam vam samo likovao što je njemu neugodno...likovao sam u nekoj apstraktnoj pobjedici, baš kako bi likovao i svaki drugi papak!

Znate li zašto sam tam gore napisao 3.14, a ne pi?

Jer sam papak, eto zašto! Totalni sam papak, kralj svih papaka!


Kad je ona pjesma prokuljala iz mene...kad je moja mržnja prema tipu narasla poput plime, kad je sve došlo toliko daleko da sam si pomislio kako bih rado sjeo tipu na glavu sa vadičepom - tada mi je odjednom kao deus ex machina u glavu ušla spoznaja!

Spoznaja da sam papak!

Weeeee....papak sam! :))

Ljudi, pojma nemate kakvo sam oslobođenje u tom trenutku osjetio.
Ja papak...pa to je divno! O, kako je lijepo biti papak!
Onda sam počeo dumat o tome jesam li ja to sad malo za promjenu papak ili sam oduvijek papak. Zasad mi se čini da postoje barem dva razdoblja života kad nisam bio papak, što me još dodatno odobrovoljilo! Odjednom sam počeo nešto veselije pjevušiti a mržnje prema tipu je skroz nestalo!

"Nek me zajebo, ionako sam zaslužio jer sam papak, nije on kriv, ja sam, papake svi preveslaju, pa me je tako i on preveslao, ma tko ga jebe onda!" - tako sam si zacrvrkutao u sebi a istovremeno razmišljajuć koji mi je sljedeći korak za činiti u projektu koji nadolazi...

Vjerujem da već slutite o kojem je projektu riječ?!

Projekt 'otpapkavljanja' Ddadda!

Držte mi fige da uspije najdraži moji...još nisam skroz razradio strategiju, ali mogao bih za prvi korak sutra do zlatarne, želim kupiti lančugu od barem deset deka zlata, da mi ide skoro do pupka i da se lijepo cakli kroz moja čupava prsa. Privjesak će biti kakva mrtvačka glava. Toliku lančugu želim kupiti jer sam papak pa ne mogu podnijeti nikakav nakit na sebi i mislim si kako ću se osjećat slobodnije noseći neki veliki dugački lanac nego neki mali koji steže. A dugački i tanki ne dolazi u obzir, mora biti dugački i debeo!
Za drugi korak ću sutra naglas nekom opsovat mater, čisto da vidim kako je to. Onda ću doć na ovaj blog i pozadinu ću promijenit! Ddadda, promijenit ću je, bit će crna, sa strane će biti veliki križevi, tekst će biti zlatnosmeđ i debeo i neće ga bit puno, a sve slike će biti fora i cool. I kakvi vicevi najdraži moji, nema više viceva, čim se okuražim ić će ovdi samo priče o mojim junaštvima. I izmijenit ću avatar...zeleni će svemirac plakati crnim suzama a nick ću stilizirati u DaaDaa!OH!

Joj koja će to vremena biti! Jedvo čekam! Baš se onako papački guštam, uživam u svojim posljednjim The papak udisajima čistog zraka jer uskoro će ova moja pluća morat trpit nešto šmensi fensi, cigare, lulu - ne lulu - to je isto onako papački kao kad suptilno likuješ jer je nekom neugodno...nikako lula dakle - ili u najmanju ruku Marlboro. Nešto od čega se umire!
O Yeahhh! Mora biti nešto smrtonosno na srednje staze! Ma guštam se, pojma nemate koliko - prolupali autodestruktivni papak u akciji - ima li išta bolesnije...ima...MAD MAX, HAHAHAHAHAHA :DDDD

Još mi ne vjerujete da sam papak? Teško vam je zamisliti to? Taj mačo Ddadd pa papak? E, pa najdraži moji, sad ću vas uvjeriti! Evo vam pjesme! Najpapačkije pjesme ikad! Da živim u Papakgradu svi papci tog grada bi me izabrali za gradonačelnika kad bih im u predizbornoj kampanji pročitao ovu pjesmu! Pazite vamo:

Kao prvo pjesma se zove:

Ne želim znati koliko te volim

Ma ljudi...jeste li ikad vidjeli papačkiji naslov? Niste jel tako...dakle, najdraži moji, samo za vas, pjesma...i da znate, tko ne pročita i ne komentira papak je! Veći od mene! O YEAHH :DDD



Ne želim znati koliko te volim

Koliko ću proći
Zbog tebe patnji
i koliko ću
daleko ići
da bih znao
kad vise ne mogu...

Da bih znao
kolko jos mogu...

I ne..!

Ne želim znati
kako te volim
Kako te volim!
Kako te volim!

Ne želim znati
koliko te želim
Koliko te želim!
Koliko te želim!
Ne želim znati
ni gdje nam je kraj...
Ne želim znati
gdje nam je kraj...

O, da samo znaš
kako te volim
Kako te volim!
Kako te volim!

Za tobom bih,
za ljubavi svojom,
za ljubavi svojom,
u smiraj života...
Za tobom bih
u smiraj života...jer...

Tako te volim!
Tako te volim!
Tako te volim...jer...

Ti si...u srcu mom
jedina!




Vaš The papak


Update:

Podižem ovaj post devet sati nakon što sam ga objavio jer hoću da ga se čita...a hoću da ga se čita jer sam papak :D