ddadd

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

22.11.2006., srijeda




Tko se posljednji smije (ili kako je peglica uzvratila udarac) :)


Najdraži moji, ja se prije dva dana javno zacereketao jednoj živčanoj peglici, a sam sam skoro stradao nedugo potom!

Dakle, sinoć sam bio u Saxu, svirala je odlična Gretta, momci žestoki, autorske pjesme na hrvatskom jeziku, ugođaj je bio mrak mrakova sa primjesama neona...dakle, Gretta, žestoka i dobra svirka te dvije beskrajno drage mlade dame - i to je bilo zaista veri super!

Htio sam vam napisati post o tome ali sudba se umješala kad sam se vraćao kući i umjesto da u dva sata u noći sjednem prepun dobrih vibracija i prepričam ih vam, ja sam vam imao frontalni sudar!

Nevjerojatno nešto - kako se to fatalno i nezaobilazno desilo stvarno gubim volju da ikad više sjednem u neku gomilu lima, malo sam računao, vjerovali ili ne, imam u prosjeku jedan sudar svako tri mjeseca! Do noćas su uvijek bili krivi drugi, a noćas...najdraži moji, noćas sam ja kriv.

Nisam istinski kriv jer apsolutno ništa nisam mogao učiniti, ali pred policijom bih itekako bio kriv - izletio sam skroz na drugu stranu ceste i frontalno se zabio u drugi auto! Srećom, čini se da sam napucao najboljeg momka u gradu, fakat dobar momak i nadam se da ćemo nakon ove epizode ostati prijatelji :D

Da ne duljim puno, do sinoć nisam ni znao da je na mjestu gdje sam samo nastavio ravno zavoj! To je toliko blag zavoj da se praktički ni ne vidi - a ja sam samo otklizao ravno posve nemoćan da išta učinim! Srećom, iako inače volim voziti malo oštrije, sinoć sam vozio vrlo sporo jer je nešto duboko u meni čitavo vrijeme vrištalo da budem jako jako oprezan - taj osjećaj je bio toliko jak da sam skoro otišao javnim prijevozom u Sax, što apsolutno nikad ne činim.

Zbilja nisam mogao ništa. Sve sam radio po propisu, imam skroz nove gume, ispravan auto, vozio sam 30 na sat, nisam pio - nikad ne pijem dok vozim, bio sam jako pažljiv i skoncentriran - bio sam tako pažljiv jer, skoro da sam znao da će tamo biti sudar!

Kad je auto u tom zavojćićićićiu nastavio kliziti ravno pokušao sam sve što znam, pumpao sam kočnicom, okretao volanom ali ništa, moja limenka je samo nastavila kliziti. Na semaforu na koji sam nadolazio upalilo se zeleno svjetlo i mali renault s druge strane raskrižja mi je krenuo u susret. Pomislio sam si "Vidi jadnika, ne kuži da klizim, nadam se da neće ubrzati!" ali on je ipak ubrzao, pa sam si pomislio "ako je pravi skužit će sad i skrenut će oštro prema meni pa ćemo se promašiti, bit ćemo svaki na krivoj strani ceste!!"

Imao sam vremena sve to pomisliti jer sam fakat išao beskrajno sporo (a brzo mislim, hehehehe :D ) a na moju žalost, momak nije reagirao (što je posve normalna reakcija, zbilja ne mislim da je on nešto kriv), već je, kad je skužio što se dešava, prikočio i samo je gledao kako ja gmizim prema njemu. Stigao sam i vidjeti da je nekako biljed, čak sam pomislio da sam kreten jer nisam potegnuo ručnu ali bilo je prekasno i sve što sam mogao jest da objema rukama čvrsto primim volan i dalje pumpajući kočnicom ko luđak. Pumpao sam sve dok se nije čulo gadno KRACK pa odmah potom nešto poput GRGLJ DROB :D

Onda sam odahnuo. Malo sam se kresnuo u desno koljeno i boljelo me je ali me nije bilo briga. Gledao sam sam kroz vjetrobrane momka jel njemu dobro i kad je digao glavu i počeo zuriti u mene blijedim i blesavim pogledom bio sam istinski sretan :)

Izašao sam iz auta i krenuo prema mladiću, izašao je i on i držao se naslonjen na vrata svog auta - malo je bio klecav. Prišao sam mu i pitao ga jel se jako uplašio jer, rekao sam mu, ja jesam. Uparkirali smo u ugibalište, šteta je velika, ja ću je pokriti, dečko mi je počeo pričati kako "je imao sličan sudar prije godinu dana i kako ga je ženska zajebala" ali kad sam mu rekao da ga ja neću zajebati povjerovao mi je iste sekunde i to me je oduševilo - ima još naivnih ljudi na zemlji, hehehehehehe. Šalim se najdraži moji. Kad sam kriv onda sam kriv i nikad se nikome ne sramim to priznati i uvijek ću sve učiniti da se ono što se zasralo mojom krivnjom ispravi.

Sinoć kad sam došao kući zvjerski me je zaboljela desna strana leđa - udarac u koljeno prešao je preko noge i zaustavio se u leđima. Nakon prespavane noći sam ko nov. Boli u koljenu nema a leđa su mi bolje no prije sudara, malo sam si ih namjestio koljenom, hehehehehe.

Kroz deset minuta idemo na procjenu štete, odlučio sam da to ipak osiguranje pokrije kad ga već plaćam, a šteta na oba auta je poprilična, dobro smo se udrobili jedan u drugi. Prava je sreća da su oba auta ostala u voznom stanju pa nismo imali policije, šlepanja i sličnih neugodnosti.

Najveća je sreća ipak u tome da smo obojica ostali živi i zdravi i da smo se čak uspjeli šaliti na naš račun, što mi govori da bi ovo mogao biti neobičan početak jednog sjajnog prijateljstva...

Toliko zasad, voli vas Vaš Ddadd :)