ddadd

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

18.04.2006., utorak




Neo Tech Man



Jednom davno moj je otac primio neki prospekt u kojem je na hrpu načina objašnjavano što je to Neo Tech. Tamo se pričalo kako se prateći principe Neo Techa možeš obogatiti u kratkom vremenu, a sve što treba da se obogatiš je da pljuneš par stotina dolara i uputstva će ti stići poštom. Bio sam mali i meni se tih par stotina dolara nije učinilo puno, čak i ako su ta uputstva ćorak. Naime, već mi je taj prospekt dao neke smjernice koje su mi se (čak i onako malom) činile vrijedne 300 dolara! Mom tati to je bilo puno te tako nikad nisam ništa detaljnije saznao o Neo Techu.

U toj reklami nalazile su se neke tablice usporedbe između Neo Tech igrača pokera i varalice:


Neo Tech Man je smiren - varlica napet
Neo Tech Man ne vara fizički već psihički - varalica vara skrivajuć karte
Neo Tech to radi tako da su ljudi koji gube sretni. - varalica kad dobiva ljuti druge ljude...



Kako sam odrastao sve više sam se posvećivao širenju horizonta, proučavanju znanja drugih ljudi. Lunjajući tako putovima znanja i spoznaje naletio sam na jedno ime:

Dr. Frank R. Wallace

On je utemeljitelj Neo Techa!

Život tog momka pokazuje da Neo Tech nije puka tlapnja, sve čega se taj tip u životu primio donjelo mu je novac! Njegova filozofija Neo Techa je doktrina, iako se mnogima čini kao da je to tek alat za stjecanje novca. Moj dojam da je njemu to prije svega bila primjenjena znanost. On je prvo doktorirao na tome, optimizirao je načine komunikacije i djelovanja izbacivši sav misticizam iz tih sistema življenja. Znači, nema onog: 'rođen pod sretnom zvijezdom' već se smatra da je sve u rukama Neo Tech čovjeka!

Tip je i napisao knjigu prodanu u milijune primjeraka. Knjiga se zove:

A Guaranteed Income for Life by Using the Advanced Concepts of Poker


Poker je igra na sreću u kojoj najbolji uvijek pobjeđuju! Vjerujte mi, nema bolje asocijacije na život od pokera. Brijem da Wallace Ward (kako mu je nick) nije slučajno svoje principe išao kaliti na pokeru! Sve što treba znati kako da se uspije u životu može se naučiti na pokeru.

Jedan primjer koji pokazuje da taj momak ništa ne prepušta slučaju mogao bi vam biti njegov pseudonim: Wallace Ward.
Studije su pokazale da ljudi puno lakše (i sretnije) pamte imena i prezimena koja počinju istim slovom! To su znale još brojne filmske zvijezde (Marilyn Monroe npr) ili Walt Disney (Donald Duck, Mickey and Minnie Mouse)...

Uglavnom, nedavno je umro izniman čovjek, biznismen, znastvenik, pisac i pokeraš Wallace Ward, momak za kojeg sam nekoć davno mislio da je šarlatan ali sam usvojio neke principe iz prospekta koji prodaje njegovu filozofiju. Ti principi su mi puno pomogli u životu. Tek puno kasnije shvatio sam da nije svatko tko želi objasniti svijetu kako da živi bolje šarlatan - trebalo je da nadiđem okvire tradicionalnog odgoja kojem sam (jer sam rođen na Balkanu) podvrgnut da shvatim kako je želja da se dobro živi prirodna i da rad red i disciplina nisu u suprotnosti sa stjecanjem.


Živio ti u našim srcima dragi moj Dr. Frank R. Wallace, a ja ću tebi posvetiti svoj sljedeći post, post koji ću nazvati "Nenastojanje" i u kojem ću opisati neke stvari ali ću ih ipak malo ogrnuti misticizmom.

Jer...ipak sam ja tisućupostotni škorpion :)



Do tog mog novog posta voli vas i pozdravlja vaš Ddadd

:)



Update mah


Upravo primjetih da je danas godina dana kako pišem blog! smijeh

Bili ste divni, jako volim ovu proteklu godinu svog života!



- 13:09 - Vaš komentar je meni dar :) (34) - Štampaj - # - Poplavi imena