ddadd

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

01.07.2005., petak



.
Cuko
.

Kad sam predstavio sestricu, ajde da predstavim i cuku :)

Mješanac labradora i staforda, cuko mojih staraca neobično je i dobroćudno biće skladnih linija, žućkasto smeđe dlake i blentavog ponašanja. Ženskog je roda, jako je pametna, čini mi se da piše blog ali nisam siguran - zasad imam samo neke indicije.

Zvuk mog ili sestrinog auta prepoznaje na kilometre i čim ga čuje obavijesti starce da dolazimo i tada njih troje (mama, tata i cuko) gledaju kroz prozor kako se mi uparkiravamo. Tad izlazimo iz auta i mašemo svojima, svijet oko nas je crno bijeli, a grad u kojem živimo zove se Pleasantville.

Onda ulazimo u kuću i gledamo show - ludi cuko cvili i trči naokolo ko da je mu je netko upravo amputirao mozak. Potom slijedi draganje cuke ili će mudrica nepogrešivo pronaći upravo naše papuče u ormaru, uzeti jednu šlapu i početi s njom mahnito trčati naokolo. A ja baš ne volim hodati stanom samo s jednom obuvenom nogom te odjednom počinje naganjanje u krug - oko hodnika, pa oko stola, pa opet hodnikom i onda se bacim ko kobra, primim cuku oko vrata, otmem mu papuču te ga krenem maziti.
Iz cuke se tada može čuti samo mmmhh hrrmm mmm dok mu jezik nemoćno paluca od užitka - cukinoj sreći nema kraja!

Pojma nemate kako je ta kujica dobro stvorenje - obožava djecu! Prije neki dan malom djetetu visila je ruka iz dječijih kolica a naš se polustaford oblizao i divljački jurnuo prema ruci. Majka djeteta se nije uspjela ni okrenuti a ruka je već bila temeljito oblizana, od lakta do vrhova prstiju! Majka je tad oslobodila klinca iz kolica. Bio je to dražestan prizor, mala beba navlači psa triput većeg od sebe, gnjavi ga, kopa mu oči i poteže ga za uši a pas sve to strpljivo podnosi. Onda u jednom trenutku pas odluči da mu je dosta i dostojanstveno se odmakne a beba počne urlati i ništa je više nije moglo smiriti.
Sad znate zašto su moji htjeli psa a ne još jedno dijete...

Obožava cuko i druge pse, pogotovo one manje. Prije neki dan naša se dobra duša krenula igrati sa svojim dalekim rođakom veličine omanjeg zamorca. Moja je kujica strpljivo stvorenje koje se trudi agresivcima maknuti sa puta, ali taj je mali zbilja bio strašno naporan - te se nešto pokušava popeti i njušiti je po guzi, te grize našu ljubimicu po šapama i vratu dok se moj cuko sve vrijeme strpljivo odmiče i pokušava skloniti negdje...i tako se izmiče stalno i strpljivo, i to traje sve dok se ne razljuti! A tada je je počeo horror - naš dragi polustaford se razbjesnio i zgrabio poluzamorca za vrat!

Nastalo je skvičanje, moja je majka reagirala brzinom munje i primila našeg psa te ga podigla visoko! To bi bio super potez da onaj pseći patuljak nije ostao visiti u kujinim ustima! Kad je majka to primjetila počela je divljački tresti cuku kao da trese mokri veš! Nakon nekoliko zatresaja stafordski gen je pokleknuo i cuko je ispustio malog koji je pao sa visine od preko metra!
Na sreću, to moje roditelje ništa nije koštalo - ja sam dao lovu za veterinara.

Priča se da je taj mali cuko sad dobro, nismo se još uvjerili u to, jednom nam se na trenutak učinilo da vidimo vlasnicu tog brabonjčića kako vrlo užurbanim koracima nestaje na horizontu, a neko joj se malo živčano stvorenje trzalo na povocu...

Moram još samo spomenuti sociološke fenomene koji uslijede kad imaš peseka, ljudi koji imaju pse postaju puno bolji prema bližnjim svojima, a pogotovo prema svojim najboljim prijateljima!

Recimo, šećem pesa i sretnem susjeda koji isto šeće psa.

"Dobar dan susjed!" - kažem ja. Susjed se tad čučne i veli mom pesu "Pa di si mi ti, dođi mali dođi dođi dođi!". Ja se nakašljem ali susjed me još uvijek nije ni vidio ni pozdravio. Pokušam odglumiti infarkt, primim se za grudi, stanem krkljati i bacim se na pod. Na to dotrči susjedov pas i sućutno me pogleda i obliže po licu a susjed je i dalje zabavljen mojim psom. Tad najednom i moj cuko skuži da nešto nije u redu i potrči prema meni a susjed se uvrijedi što moj pes više voli mene nego njega!
"Fido, idemo!" zapovjednički se susjed obrati svom CACIB avlijaneru te Fido i on nestanu gordo gledajući oblake.

A tek moji što rade! To je ludilo, stari više voli peseka od nas, mama nas sve voli podjednako a pes najviše voli onog koji trenutno jede.

Pes je isto tako i obavezna tema svih razgovora koji se vode za stolom, a i šire.
Dočarat ću vam to, scena je išla ovako:

Tata dolazi sa pesom iz šetnje. Mama upita:

"Je li kakala?"

Tata veli da jest. Mama se okrene prema meni i veli:

"Ddadd, kakala je!!!"

Mamina sreća je i moja sreća pa sam i ja sretan, odlučio sam ne uznemiravati je obavješću da doktor kaže da sam ozdravio...mogu joj to reći i sutra.

I tako...znate, pas vam je neizmjerna sreća ako ga nemate, ja recimo volim pse. Jako volim pse. O da, obožavam peseke, Lassie je moj idol!


:D

- 18:43 - Vaš komentar je meni dar :) (45) - Štampaj - # - Poplavi imena