Daydreamin'23

07.04.2007., subota

Moram van reć šta je jučer bilo...

Brale, nemogu virovat!!!
Za početak, ovaj blog sam otvorila čisto da bi mogla pisat o muzici koju slušam, a ne da bi opisivala neke svoje događaje, i sl...
Ali ovo šta je jučer bilo moran napisat..
Ja i još 2 moje prijateljice smo bile u kaficu i ono ništa sve normalno, pričamo , zajebajemo se i tako...
Nakon 10 minuti ono lagano jedno 15 zujocrnaca ušlo u taj mali kafić i odma počeli plesat...A svi gledaju čudo, jedino ja i moja prijateljica Renee uživljene...Dvojica su došla i do nas..Brale koji kraljevi(dobro jesu malo stariji , jbg.)Ja i Renee cile uživljene pričamo s njima o muzici, i pizdarijama, a ova treća prija počela pričat neke pizdarije, da će nam oni ko zna šta napravit.bang..
Anyway, bilo je prejebeno, i oni u Splitu stoje još tjedan dana.naughty..


A sad o nečem drugom...
Mom najdražem filmu!!


Evo ovako sad san malo odlučila napisat par sranja ….(wow nešto novo ..jbg..)
Pošto više neman pojma o čemu da pišen pisat ću malo o jednom preeedobrom filmu HONEY(za mene je to najbolji film na cilom svitu)
Naravno u tom filmu glumi moja najdraža glumica Jessica Alba..Obožavan je iz više razloga :prvo ženska predobro glumi, i premoćno pleše u tom filmu, prelipa je(to i sami vidilite)..
Taj film mi je prejeben jer je u njemu spojeno sve što ja oobožavan. Znači Jessica, ples, Rap, mali smišni crnci i njihov život& košarkayes...
Ala taj film san pogledALA bar jedno 15 putasmijeh , nikako da mi dopizdi…
Ma šta da van još napišen osim da ako niste pogledali film HONEY…OBAVEZNO…MORATE

Debitantski dugometražni uradak dosadašnjeg redatelja glazbenih spotova za Ushera i Britney Spears, Billea Woodruffa, radnjom je ostao u raspjevanim i rasplesanim vodama. U glavnoj je ulozi Jessica Alba koja se cijeli svoj život bavi plesom i koreografijom, no čak su i njeni najbliži već polako gubili nadu da će se nešto veliko iz cijele te rasplesane priče razviti.
Zbog evidentnih razlika, seli se od roditelja u centar grada gdje je život dinamičniji, ali i s puno više problema. Danju je podučavala hip hop plesne pokrete djecu iz susjedstva, predvečer radila kao konobarica, a nakon toga divljala na dance flooru, što ju je definitivno dovelo u centar pažnje.
Nastavak zasigurno već naslucujete, jedne je večeri ugledao poznati redatelj glazbenih video spotova i ponudio joj da bude prateća plesačica u jednom od njegovih uradaka. Tada se za Honey sve odrolalo, radila je koreografije za neke od najpoznatijih hip hop i R&B zvijezda poput Missy Elliott... No, bajka nije dugo trajala, Honey se vratila svojoj rutini u kojoj ponovo otkriva svoju ljubav prema plesu i to zahvaljujući grupici nabrijanih lljudi…




Image Hosted by ImageShack.us

Ostavite mi puno komentara..Pozzz
- 09:00 - Komentari (187) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ma Blog van je ono o svemu, i o sranjima razno raznim...
i o Kraljini Kanyeu a ne...Evo cam sad par slikica KRALJEVA...i tako to...
Inače ja sam obična cura koja će uskoro napunit 15 godina. Obožavam rap, i hip hop, i sve šta je za to vezano.Također volim poslušat koju dobru r'n'b pismu...
Ne volim fejkere, ni umišljene ljude, ni G-unitheadbang , volin Kanyeovu muziku, prijetelje(posebno jednu Kraljicu), i zabaVu!!! malo iman čudan ukus šta se tiče muzike, mixsan NWA, The game, 2Pac, i Kanyea,JAY-Z i Dmx-a i NASA i Taliba, i Mos Defa, i Snoopa jbg....Takva san ja- malo zbunjena... Živin za vikende i za lito.wink..Jedva ga čekan..Eto nadan se da ćete nać štagod zanimljivo na mom blogu...


Image Hosted by ImageShack.us
Kanye West



Image Hosted by ImageShack.us
KanYe




Image Hosted by ImageShack.us
KanYe




Image Hosted by ImageShack.us
KanYe West





Image Hosted by ImageShack.us
TaliB KwEli





Image Hosted by ImageShack.us KanYe West





Image Hosted by ImageShack.us
Kanye


Image Hosted by ImageShack.us
Jay-Z



Image Hosted by ImageShack.us
The Game


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ICe Cube



Image Hosted by ImageShack.us
NaSir Jones



Najbolji rapper od ovih je??
Kanye west
Dr.Dre
Jay-Z
Nas
DMX
The Game
ICE CUBE
Eminem
  
pollcode.com free polls





Image Hosted by ImageShack.us
2Pac



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Snoop Dogg



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nas...Is Like..



Timbaland Apologize Lyrics
Preedraga mi e ta pisma





Mario-How do I breathe-preeelipa pisma



Mario - How Do I Breathe lyrics




MALO KOSARKEE


VInce Carter..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kobeee


-------------------------------------------



Jessica Alba--Moa najdraza glumica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi