srijeda, 26.10.2005.

Kvalitativan skok za Sisak

Pet je ujutro. Dobro vrijeme za planiranje. Prelistao sam «Jutarnji», koji dobro prati događanja u Gradu. Dominira tekst s jučerašnjeg sastanka sisačkog i zagrebačkog gardskog vodstva i dobro su uhvaćeni naglasci s presice Bandića i mene. Obvezali smo se ugurati i grad Sisak u jednotarifni zagrebački sustav, kako bi i Siščani s jednom kartom putovali do Zagreba i po Zagrebu, a možda i po Zagrebačkoj županiji. Bit će to velika stvar za sve naše studente i učenike, ali i brojne zaposlene koji svakodnevno putuju iz Siska u Zagreb i obrnuto. Treba vidjeti još sa HŽ-om, ZET-om i Autoprometom, Čazmatransom i Slavijatransom kako bi se dobio doista integrirani sustav prijevoza. Nadam se da ćemo uspjeti i da će i ta poduzeća pronaći svoj poslovni interes u ovom bez sumnje, važnom projektu za građane Siska, a možda, što također pokušavam gurati i za građane Petrinje. Zadovoljan sam što se na djelatan način ipak počinje ozbiljavati projekt koji mi se čini od presudne važnosti za Sisak, a to je njegovo čvrsto povezivanje sa okruženjem na svim područjima, naročito sa Petrinjom i Zagrebom. Čudi me da je do sada ostala neprepoznata važnost ovoga koncepta. Naime u mom sam programu upravao ta dva povezivanja prepoznao kao ključna sidra svih naših programa. Milijunska metropola sa jedne strane i povezani gradovi Sisak-Petrinja (5. po veličini konurbacijska cjelina u Hrvatskoj) idealan su prostor za razvoj i metropole i te konurbacije. Zagreb postaje definitivno preskup za industriju, ali i za stanovanje, a mi imamo sve uvjete za prihvat i jednoga i drugoga. Naravno, da naša reindustrijalizacija podrazumijeva čistu industriju i modernu tehnologiju. Predmnijevam mogući kvalitativni skok, koji je prije tridesetak godina od turopoljskog gradića Velike Gorice načinio 6. grad po broju stanovnika u Hrvatskoj (a i po gospodarskom potencijalu). S našim urbanim potencijalima, (koje V.Gorica nije imala), sa odličnim smještajem, infrastrukturom, prekrasnim krajolikom i Sisak i Petrinja mogu postati odličan izbor za život i rad i stvarno poželjna destinacija. Samo treba puno, puno raditi.

Davorko Vidović
26.10.2005. u 06:01

    << Arhiva >>