Blues for D

25 prosinac 2013



Znaš li za onaj osjećaj kad se sva tuga pretvori u mržnju i kad se sva bol pretvori u bijes i kad udarci jedno mogu dočarati nekakav protok energije između nas.Koprcanje u nemoći.Jauci duše koja posrće.

Kad si mi uzvratio šamar znala sam da si se i sam tako osjećao.

Toplina mojih obraza na kojima su ostali utisnuti tvoji dlanovi došapnula mi je da iskrenost između nas ipak postoji,samo je treba prihvatiti takva kakva je.

Iskreno,zarila bih ti nož duboko u srce bez oklijevanja samo kad bih znala da bih sa sigurnošću izbjegla robiju.

Već ionako vapim za slobodom uz tebe.Znam da je taj osjećaj uzajaman.Zato ti opraštam ali pamtim zauvijek.

Umjesto svake prepirke i razgovora pozivam te da zajedno pogledamo istini u oči.Primjećuješ li kako se u njenim zjenicama sve oko nas ruši?

Dom koji smo gradili samo je kula od karata.U ruševinama naša djeca krvavih ruku,zaigrana,nesvjesna svojih rana,zasada,smijehom nas obasjavaju.

Možda im naša dobra gluma neće slomiti srce(još jednom).To nam je zajednička slaba točka.

Najgore je što nemam gdje otići jer sve koje volim razasuti su po svijetu kao pijesak kojeg vjetar raznosi i isto tako baš poput mene nemaju svoj dom.

Ti si meni sve ,riječi koje sam zatočila u snježnu kuglu koja sam ti poklonila za Božić ,u kojoj ako ih malo protreseš lepršaju pahuljice, nisu samo moja ljubav prema tebi već sve ono bolno što mi značiš ti.

I kad bolje razmislim o svemu mislim da više ne mogu pronaći ni jedan razlog da te volim.

Budi sretan...

Sretan ti Božić...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.