Zatočena žena

26 prosinac 2013

U tamnici zamka Ossa cranii
živi jedna žena,zatočena.
Moja kosa ista je kao i njena
vatrena,valovita,raspletena.
Moje oči iste su kao i njene
duboke,velike i snene.

Ona ne mari što se događa vani,
zaokupljena onim što se zbiva iznutra
uvijek izgleda blistavo, onako sva lomljiva i krhka
kao neka skupocjena porculanska lutka.

Ona ima ruke poput mojih
ali prste krvave i nokte polomljene
zbog jednog neočekivanog ditiramba
što kliznuo joj je sa usana poput
izdajničkog poljupca oslobođenja.

Divila sam se njenoj ljupkoj,
snažnoj volji kojom je očajnički
pokušavala da me svlada pa me
na trenutak zavela ta goruća želja njena
da iz zamka bude oslobođena,
no nisam joj mogla dopustiti
da kao neka gnjevna žena
zauvijek napusti tamnicu zamka
Ossa cranii.

Ona zapravo uvijek može otići lagano,bez lomljenja
čim spozna da je cijelo vrijeme slobodna,
jer sloboda je stanje uma.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.