As long as you want

25 travanj 2013

Kad sam se dovoljno umorila od čekanja da se nešto promijeni,kad sam istrošila baterije na davanje neverbalnih signala nelagode i zabrinutosti i podignula bijelu zastavu kao konačni znak predaje poželjela sam još jednom doći bliže tebi i zasuti te riječima kojima bih ti pokušala objasniti kako se osjećam od tri do ponoći preko tjedna ,od jutra do mraka preko vikenda,iz dana u dan, mjesecima.

Nisi bio tu u tom presudnom trenutku u kojem sam koračala na oštrici bijesa željna da se ispraznim na tebi poput vulkanske erupcije.I bolje da nisi bio tu.Tražila sam neko kreativno rješenje koje bi mi olakšalo dušu,a da svakako bude povezano s tobom,nešto što je tebi vrlo blisko,nerazdvojivi dio tebe.I dosjetila sam se predmeta koji bi smirio moj nemir i ponudio mi utjehu ,majušna kutijica Rolling paper sa meni provokativnim natpisom As long as you want.

Osmijeh mi je ozario lice.Može li na trakicu tanašnog prozirnog papira stati sve što ti želim reći ?I krenula sam s odmotavanjem i utiskivanjem osjećaja.Papir je lagano klizio pod grafitom,a riječi su se nizale više nalikujući na popis za trgovinu ,a manje na neko srcedrapateljno pismo .
I pisala sam i trajalo je jer je kutijica bila friška i veselila sam se jer sam zamišljala kako ćeš udahnuti sve te moje riječi i biti razvaljen mojom ljubavlju,opušten i sretan, bliže meni...

Hraneći tvoj bijeg brižno sam sve vratila na mjesto ne ostavljajući tragove svoje prisutnosti.Ostala sam iznenađena koliko riječi stane u jednu malu kutijicu i bila sam smiješna sama sebi ali nekako olakšana i pomirena...

Već iste večeri tražeći utjehu svoje ljubavnice nisi skrivao iznenađenost ali nisi ništa rekao ,otišao si ranije na spavanje i prije nego što si ugasio svjetlo poljubio me u obraz.Praveći se da spavam,mislima sam ti zahvalila za potpunu prisutnost i utonula u san ...


...Follow your rolling star ....enjoy responsibly...



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.