Mali izazovi,velike promjene

31 prosinac 2012

Spletom neobičnih okolnosti dočekala sam subotu u kojoj sam nakon dugih dvanaest godina sakupila dovoljno hrabrosti da navečer izađem sama van.On je već nekoliko dana prije imao dogovoreno partijanje s dečkima, negdje izvan grada ,a baš istu večer trebao se održati zanimljiv koncert zapravo predstavljanje novog albuma naših lokalnih pop,rock,etno zvijezda koji su kao šlag večeri ugostili simpatičnog i karizmatičnog svestranog glazbenika, Johna Krutha. Uopće nisam dvojila oko odluke da postanem dio tog događaja.

Zamolila sam ga da svakako za subotu rezervira baku servis jer nisam bila sigurna da ću nakon takve svirke poželjeti odmah krenuti doma.Budući da sam ta koja uvijek čeka kod kuće i čuva djecu njemu je moja želja da i sama imam slobodnu subotu za sebe bila pravo iznenađenje koje ga je ispunjavalo nemirom.On zna da izlazim jedino sa njim ili uopće ne izlazim.Otišao je dva sata prije mene.Uzbuđeno sam birala odjeću i veselo pjevušila razmišljajući kako neće biti problem ufurati se u punu dvoranu ljudi i guštati u koncertu već da pravi izazov dolazi nakon svirke kada sam sama sebi obećala da ću popiti cugu u obližnjem Pubu prije nego što krenem doma.

Oko pola osam taman što sam planirala krenuti zazvoni mi mob.

-Šta se radi?
-Evo spremam se,uskoro ću krenuti na svirku!Vi ste već stigli ?
- Da ,evo baš smo se iskrcali.Piješ vino?
-Ne.Zašto pitaš ?
-Želio sam ti reći kako mi je bilo super jučer ,stalno mi se to vrti po glavi.
-Drago mi je,uživaj sada,moram krenuti!


Dvorana se fino popunila.Prije nego što su se ugasila svjetla vidjela sam nekoliko poznatih lica i jako puno sljubljenih parova.Nekada bih dala sve da me netko drži za ruku u ovakvim trenucima kad uživam u dobroj glazbi no ovaj put osjećala sam neko neopisivo zadovoljstvo u samodostatnosti koja me ispunjavala.

Nakon dvosatne uživancije u blues notama koje su bile poput meditacije u kojoj su nestale sve misli zadovoljno sam izašla na zrak sa velikom željom da zapalim cigaretu.Vadeći platnenu torbicu s duhanom shvatila sam da nisam ponijela rizle. Koji peh.Tada sam se osvrnula na gužvu koja je nastala na ulazu i u masi primjetila gospođu G. koja je taman otpuhnula prvi dim.

Približila sam joj se s osmijehom i uz objašnjenje zamolila da mi udjeli jednu cigaretu.Gospođu G.poznajem sa nekih alternativnih radionica na kojima smo zajedno sudjelovale,družile smo se i na tečaju trbušnog plesa ,a nedavno smo zajedno cupkale na oldies-goldies hitove na onom nekoliko postova prije spomenutom božićnom domjenku koji je organizirala udruga koju obje simpatiziramo.

Gospođa G. je dvadest godina starija od mene no od prvog dana kad sam je upoznala njen mladenački duh me potpuno očarao.Do kraja cigarete shvatile smo da obadvije soliramo,s tim da mi je otkrila kako ona solira već cijelo desetljeće dok sam ja sramežljivo priznala kako se nalazim na nekom svom početku.Složile smo se da bi nam dobro leglo piće prije spavanja.

Smjestile smo se na visokim stolicama u Pubu u kojem se nastavila rock-blues atmosfera u izvedbi meni nekog nepoznatog benda.Solidno su skidali Doorse,Hendriksa,DM i Turnericu tako da smo nakon prve cuge već bile sasvim opuštene i poprilično razvezanih jezika.

Naše ljubavne priče bile su gotovo pa identične i sjećam se kako mi je zastao dah kada mi je otkrila kako je dugih deset godina sa svojim bivšim suprugom bila samo cimerica. Živjeli su razvedeni pod istim krovom živeći svaki svoj život. Otišla je tek kad si je on pronašao drugu gospođu s kojom se nije imala volje susretati u nekad zajednički sagrađenom domu.Nije mi dijelila savjete jer smatra da je svaki čovjek svemir za sebe i da je na meni kako ću prihvatiti događaje koji oblikuju moj život.Razmijenile smo naslove knjiga ,filmove i otkrile da imamo puno toga zajedničkog tako da sam na trenutke osjećala kao da sjedim s nekim koga poznajem godinama.

Iz blage opijenosti isprepletene osjećajima ugode prenuo me zvuk mobitela.
Osvrnula sam se da pogledom potražim zidni sat koji je pokazivao jedan iza ponoći.Obično kad izađe van nikad me ne zove i stvarno sam se iznenadila kad sam na zaslonu vidjela njegovo ime.

-Halooo!!!Reciiii!
-Pa šta se radi ?-zvučao je zbunjeno.
-Evo u Pubu sam .....možeš li govoriti glasnije jer te slabo čujem!

Veza se prekinula ,a nakon toga začuo se dolazak poruke.

Javi se kad završi fešta.

Pogledala sam gospođu G.,a ona mi se samo nasmiješila. Naručile smo si još jedno piće ,odslušale zadnju stvar na repertoaru nepoznatih glazbenika i odlučile krenuti na spavanje. Zanimljivo otkriće našeg zajedničkog druženja bila je spoznaja da živimo u istom kvartu i da će naša večer završiti jednom ugodnom prijateljskom šetnjom po mrazom okovanim ulicama.

Ušla sam u stan,pomazila mačka koji me pozdravio mijaukanjem,skinula odjeću i upalila pećnicu da si ugrijem ukusne penne carbonara koje su ostale od ručka.Osjećala sam glad.Tada sam mu porukom javila da sam doma i da me može nazvati.

Razgovor koji je uslijedio trajao je više od pola sata.Zapravo je to više bila neka vrsta njegovog monologa u kojem sam pomalo uživala jer mi je bio seksi njegov duboki glas koji je zvučao omamljujuće preko telefona. Guštala sam penne i pokušavla shvatiti što mi zapravo želi reći.Skužila sam da želi doma ali da nema kako jer su svi previše pijani da bi vozili i kako mu je moja prisutnost jedino što mu ovog trenutka neophodno treba.Ostala sam na trenutak zatečena svim tim riječima koje su izlazile iz njega i nisam znala što bih mu odgovorila.

-Ljubavi,lijepo se provedi-zašuškala sam na slušalicu dajući mu do znanja da želim ići spavati.

-Kako si se ti provela vani ?
-Pa mogu ti iskreno reći da si propustio stvarno dobar koncert.

-Mogu li te probuditi kad stignem ?
-Nemoj,samo me omotaj svojim tijelom,to će biti dovoljno.Laku noć...

-Noć...




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.