Izgubljeni

01 prosinac 2012

Nabavili smo karte tri tjedna prije predstave koja se trebala održati 29.studenog.Unatoč svim razmiricama veselili smo se zajedničkom izlasku i mogućnosti da se malo opustimo uz Gavranovu komediju "Pacijent doktora Freuda".

Petkom poslijepodne obično volontiram u jednoj obitelji tako da sam se već ranije dotjerala planirajući da kad stignem kući samo zamijenim hlače s haljinom,nabacim kap parfema i to je to.On je u međuvremenu odveo djecu na čuvanje.

Krenuli smo prije sedam sati kako bi u knjižari preko puta Domoljuba u kojem se održava predstava kupili klincu bilježnicu iz geometrije.U knjižari smo sreli jednu poznanicu i objasnili joj da idemo na predstavu.Kako je i sama ljubiteljica kazališta interesirala se o čemu se radi.Nakon objašnjenja širom je otvorila oči i zbunjeno se osmjehnula.

Hodajući prema Domoljubu iznenadio nas je broj parkiranih automobila pa je zabrinuto izvukao karte da provjeri vrijeme početka predstave.

-Pola osam,imamo još pola sata-smireno je odgovorio spremajući karte u stražnji đžep hlača.

Na ulazu mi je gentlemanski otvorio vrata i propustio me da uđem u dvoranu u kojoj me je dočekao zvuk tamburica i ljudi odjeveni u narodne nošnje.Zbunjeno smo se pogledali i slegnuli ramenima tražeći odgovor na zbrku u kojoj smo se zatekli.

-Možeš li molim te provjeriti datum na ulaznici?
-29.11 u 19,30 sati !
- Koji je danas datum ?Trideseti ????!!!!

Zabezeknuto smo se pogledali i izašli na svježi zrak.
-Jesi li uplašen?-upitala sam kroz smijeh.
-Ne,samo malo zabrinut rekao je otpuhujući dim tek zapaljene cigarete.
-Gdje nam je nestao jedan cijeli dan ?I što bi sada ovo trebalo značiti?-nastavljala sam s neurotičnim pitanjima ubrzavajući korake.

-Možda da popijemo pivo i sredimo dojmove ?
Pristala sam bez oklijevanja. Nakon drugog točenog postalo je neupitno da smo stasali za pacijente i da su pojmovi "sada i ovdje"za nas daleke metafizičke nepoznanice.

Jutros sam si na hladnjaku,još uvijek pod dojmom sinoćnje zbrke, istaknula kalendar i odlučila držati vrijeme na oku tako da se svakodnevno sjetim koji je dan i gdje se nalazim.Možda malo prekasno ali ipak...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.