Ovaj BLOG sponzoriraju:
______________________________ Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Locations of visitors to this page

Rangerland - Dark Ranger`s thoughts of tomorrow

23.10.2006., ponedjeljak

Hommage

Image Hosted by ImageShack.us
Jučer je svoj posljednji krug (iako ću u to povjerovati tek nakon starta prve utrke sljedeće sezone kada u crvenom bolidu na stratu uz Massu bude Reikonen) je odvozio Michael Schumacher. Jedan od najvećih, ako ne i najveći vozač u povijesti F1. Ako se iz ove prve dvije rečenice ne vidi da sam Schumijev fan, onda ću otvoreno reći da jesam i da mi je on najveći od najvećih u F1. Mnogi se neće složiti s tim ali neka im bude, uostalom opće je poznato da ste ili veliki Schumacherov fan ili ga mrzite iz dna duše, sredine nema. Razlog mojemu mišljenju o Schumacheru leži u činjenicu da sam s njegovom prvom utrkom počeo gledati F1, navijajući naravno za Ferrari koji je u to vrijeme bio očajan. Za Schumachera sam počeo drukati kada je prešao u Benetton (vozio je tada na Fordovim motorima), i kada sam vidio kako čovjek grize na svakoj utrci, nemajući ni malo poštovanja prema nikome, pa ni prema već tada legendarnom Senni.
Iako malo ljudi koji danas gleda F1 i koji su kao veliki fanovi Ferrarija i Schumachera ne znaju o njemu prije dolaska u Scuderiu, evo im par podataka da nauče, a ostalima da se prisjete.
Prvo pojavljivanje u F1 imao je na Velikoj nagradi Belgije 1991 u Jordan-Fordu kao zamjena za Bertranda Gachota (koji je završio u zatvoru zbog prskanja taxiste suzavcem). U Jordan je došao samo tjedan prije kada ga je Eddie Jordan (inače najveći otkrivač talenata i entuzijast kojeg je F1 imala) otkrio na testiranjima u Silverstoneu. Čovjek je jednostavno bio oduševljen njime, pa mu je nakon samo tjedna dao bolid da za Jordan vozi VN Belgije, na kojoj je osvojio 7. mjesto u kvalifikacijama (najbolji momčadski rezultat te sezone i bolji rezultat od suvozača Andree de Cesarisa, inače tada s 11 sezona u F1). Utrku nažalost nije završio jer je odustao u prvom krugu zbog problema s kvačilom.
Već sljedeće sezone prelazi u Benetton Ford (bilo je nekih svađa i prigovora Jordana da su nelegalno preoteli Schumachera), s kojim osvaja svoju prvu pobjedu na (za njega sretnom) Spa (VN Belgije za neznalice). Bila je to 1992. godina.
Prvi naslov prvaka pao je u kontroverznoj sezoni 1994 (smrt Senne u San Marinu i Ratzenbergera u Imoli), tada još vozi za Benetton. Sljedeće sezone 1995. Benetton mijenja Fordov Renaultovim motorom, a Schumacher brani naslov s 33 boda ispred Hilla.
Sljedeće sezone povlači dosta hrabar potez prelaskom u Ferrari koji je tada slovi za tehnički inferiornu momčad, kojoj je samo ostalo ime i stara slava, jer je posljednji naslov prvaka u konkurenciji vozača osvojen davne 1979. godine. Kako sam bio navijač fana, prelazak Schumachera u Ferrari mi je bio ostvarenje sna i događaj koji se rijetko događa da navijač ima priliku u istom timu vidjeti motor i vozača. Ekipa koju je Ferrari sastavio bila je više nego impresivna: Schumacher, Ross Brown, Rory Bryne i Jean Todt. Nakon 3 mjesta 1996., oduzimanja bodova 1997 (osvojio je 2. mjesto), 2. mjesta 1998, 5. mjesta 1999. (veći dio sezone je propustio zbog loma noge), konačno 2000., nakon 21 godine, Schumacher i Ferrari osvajaju naslov. I tada kreće serija od 5 naslova do 2004. Posljednju i ovu sezonu završio je kao 3. odnosno 2.
Osim ovih naslova i izvanrednih vozačkih sposobnosti (pogotovo u kišnim uvjetima na stazi), najčešće se spominju njegovi rekordi i kontroverze vezane uz njegovu vožnju. Pa idemo redom odostraga.
Image Hosted by ImageShack.us

Kontroverze:
Kako ih ima dosta, nabrojat ću i opisati samo one koje su digle najviše prašine.
1. VN Australije 1994. Pokušavajući ostati ispred Hilla u utrci koja je odlučivala o naslovu, izljeće sa staze ali se vraće u utrku s oštećenim bolidom. Dok ga Hill obilazi Schumacher skreće i udara u Hillov bolid. Obojica odustaju, a Schumacher osvaja naslov. Na konferenciji je Hill rekao "Dvije stvari Schumachera razlikuju od odtalih: njegov talent i ponašanje. Ovo drugo mi se ni malo ne sviđa kod njega"

2. VN Europe, 1997. Schumacher u Ferrariju se s Villeneuvom bori za naslov. Tko bude bolj osvaja ga. Opet ista situacija kao i 1994, Schumacher se zabija u Villneuvea, ali samo on odustaje dok Williamsov vozač osvaja prvenstvo. Poslije ga je FIA kaznila oduzimanjem svih osvojenih bodova i 2 mjesta u prvenstvu.

3. VN Argetine 1998. U početnim krugovima izgurava Coultharda s vodećeg mjesta ulazeći svojim prednjim diom u njegove stražnje kotače.
Coulthard mu se poslije osvetio na Silverstoneu, naglim kočenjem za vrijeme pljuska, zbog čega ga Schumacher nije vidio, te se zabio u njega i odustao. Hakkinen je odjurio prema naslovu a Schumacher prema boksevima da se obračuna s britancem

4. VN Belgije 2003. Pri brzini od 200kmh presjekao je putanju Hakkinenu koji ga je krenuo pretjecati. Hakkinen je naglo zakočio da ne dođe do sudara.

5. VN Europe 2001. Schumacher junior je isto osjetio kako je to kada vozite protiv Michaela, makar vam on bio brat. Pokušavajući ga prestići, Michael ga je blokirao ostavljajući mu izbor između zida i odustajanja. Junior je izabrao odustajanje od pretjecanja. Što je bilo doma poslije utrke nitko ne zna.

6. VN Australije 2002. Te sezone Schumacher je jurio prema novom naslovu, uz pomoć momčadskog koleg Barichella koji je cijelu utrku vodio. Po naredbi iz boksa morao je propustiti Schumachera, što je i učinio tik pred ciljem, pokazujući što misli o tome. Ferrari je poslije kažnjen s milijun dolara.

7. VN Britanije 2003. Braneći se od napada Alonsa izgurao ga je na travu.

Rekordi: gotovo da nema rekorda kojega nije srušio. Uspio sam naći nekoliko. Nije ostvario:
1. Najveći broj Grand Prix utrka drži Patrese (256), Schumacher 250.
2. Najveći broj pole-positiona u sezoni - drži ga Mensell s 14 komada
3. Najviše uzastopnih pole-positiona - Senna 8
4. Najmlađi vozač koji je sjeo za volan bolida u utrci F1 je danas Alonso, do tada Schumacher. Slučajnost ili ne?

Najznačajniji rekordi: (neću sve nabrajati jer je previše)
1. 7 osvojenih naslova
2. 91 osvojena utrka
3. 7 uzastopno osvojenih utrka
4. najveći broj nastupa za jednu momčad: Ferrari, 72.
5. 8 pobjeda na jednoj VN: Francuska
6. 20 različitih VN osvojeno - tj pobjeđivao je na 20 različituh staza u F1
7. najviše 2. mjesta: 43
8. najveći broj uspinjanja na pobjedničko postolje: 154
9 najveći uzastopni niz uspinjanja na pobjedničko postolje: 19
10. Najveći broj krugova u vodstvu: 4741 ili 22,155 km na 131 Grand Prixu
11. Najveći broj kretanja iz prvog reda: 108
12. Najviše najboljih krugova 76
13. Najveći broj pobjeda i pole-positiona u istoj utrci: 40
14 najveći broj hat-trickova (pole-position, utrka, nabrži krug): 22
15. Najviše osvojenih bodova: 1396
16 Jedini vozač u povijesti koji je ostvario 5 pobjeda u Indianapolisu
17 Jedini vozač u povijesti koji je ostvario 5 pobjeda u Monzi
18. Najviše postolja u jednoj sezoni: 17 (od 17 utrka u 2002.)

I da ne nabrajam dalje.

Tko poslije Schumachera?
Na njegovo mjesto u Ferrariju dolazi Reikkonen, koji će uz Massu činiti vozački duo momčadi. Osobno se nadam da će Massa biti prvi vozač. Zašto? Finac mi je previše hladan i nekako mi se kao takav ne uklapa u temperamentnu talijansku momčad. Massa je brazilac i puno mi je bolji što se toga tiče, a i pokazao je da je odličan vozač, plus duže je u Ferrariju i vrijeme je da dobije priliku ispred Finca.
Objektivno, nitko neće biti kao Schumacher, jedino možda Alonso koji ima najviše sličnosti s njim, ali i jedan veliki nedostatak: za neuspjehe okrivljava druge, nikada sebe.




- 11:35 - Narod veli.... (1) - Isprintaj - #

16.10.2006., ponedjeljak

HŽ u zoni sumraka

Image Hosted by ImageShack.us
Evo malo sam se ulijenio i zaboravio na blog. Razlog godišnji odmor, ljeto i sl.
Prošli tjedan sam pročitao kako je nagibni vlak kod Nove Kapele zgazio radnika na pruzi, jer ovoga nitko nije upozorio da vlak dolazi. Za sve je okrivljen rukovodeći kadar HŽ-a koji ukida radna mjesta kako bi došao dp nekih ušteda. Vidi se da je privatizacija sve bliže. Ovo me nije ni malo iznenadilo jer imam više od nekoliko iskustava (uglavnom loših) s HŽ-om. Često se zadnjih par godina vozim vlakom, a u zadnjih godinu dana isključivo nagibnim. Razlog je jednostavan, jedino mi on pruža minimum konfora za putovanje od dva sata. Plus uvjek sjedim, plus dobim Nesscaffe 3 u 1 svaki put. Ali pretprošli tjedan sam se vozio običnim brzim vlakom i ponovno se prisjetio loših starih vremena. HŽ kao uvijek za brzi vlak (ovo je bio IC, ali na isto dođe) proda dva puta više karata nego je sjedalica, pa ljudi stoje nagurani po hodniku. Sad tu meni nije nešto jasno. Kad je kupim kartu i platim je 90kn, jel ja to kupim kartu za sjedenje ili stajanje? Ako je karta za sjedenje, kako oni mogu prodati više karata nego je sjedalica? A ako ih već podaju zar ne bi trebale biti jeftinije za stajanje nego za sjedenje? Ako pak prodaju karte za stajanje (a sjedenje je gratis), zašto ne izbace sjealice iz kupea pa da stane više ljudi i da se više zaradi? U svakom slučaju, koji god odgovor od ova dva bio točan netko treba odgovarati, jer ili nelegalno ostvaruje prihod ili ne zna gospodariti s prostorom i propušta ostvariti prihod. Ako netko zna neka mi kaže koja je opcija točna i zašto.
Posebna stvar su kondukteri u brzim i IC vlakovima (oni u nagibnim su koliko toliko uljudni), koji su:
1. Neuljudni i bezobrazni
2. Često puta su malo "pod gasom"
3. Nekada uopće ne dođu pa se pitam zašto sam kupio kartu
4. Podmitljivi
5. Neuredni - iako im je kupljeno službeno odjelo i kravta, oni su ili zaflekani ili kravatu svežu kao da ju je svezalo dijete iz vrtića
6. Nikada ne znaju odgovor na pitanje koje im postaviš

E po ovome što sam nabrojao a pogotovo točka 3. nije mi jasno koja je budala ukinula radno mjesto za obavještavanje pružnog radnika o dolasku vlaka, a nije prvo sterala ove gore?
Današnje stanje u HŽ-u (i HEP-u itd) je isto kao stanje u bivšem HPTu prije privatizacije, tj: masno plaćaš za uslugu koja je nikakva. Zbog toga bi mi Hrvati trebali zahvaljivati bogu na privatizaciji koliko god ona loša bila, jer ovo stanje je i više nego loše.
Moglo bi se tu svakavih priča o HŽu napričati i napisati, ne sumnjam da bi se i jedna knjiga humoristično-satirično-tragičnog sadržaja mogla napisati.
Ako netko ima takvih i sličnih iskustava neka ih napiše u komentarima.

- 11:08 - Narod veli.... (0) - Isprintaj - #

03.10.2006., utorak

Lesie se vratio na posao

Evo nakon dugog izbivanja se vraćam na stare staze, godišnji nažalost završio, posla ko` u priči.

Prvo dogodovština s mora:
Nas par frendova na ljetovanju, u bircu u Rijeci sjedimo, a nakon nekog vremena pritdruži nam se frendica s par kolegica. Jedan od inteligentnijih frendova odluči okušati sreću kod jedne od kolegica. Nakon nešto malo razgovora s njom, pomisli da je cura pala na njegovu spiku, te je malo glasnije (da mi svi možemo čuti i diviti se njegovom uspjehu) pozove da izađu van prošetati. Njen odgovor je bio: Neću, hladno mi je!!!!
Vani je u to vrijeme bilo min 36 celzijevaca (op.a.)
Ne moram reći da sljedeća dva tjedna nije pomišljao na nove ulete. Najluđi ulet i odbijanac koji sam u životu čuo.

Sad o ozbiljnim stvarima. Na blogu sam jednom pročitao upite koje je dobio turistički djelatnik u Australiji ili gdje već. Da Amerikaneri ne zaostaju za njima ni malo, uvjerite se čitajući sljeeće:

(1) Jednom me jedna klijentica pitala moze li dobiti sjedalo kraj
prolaza u avionu. Izjavila je da bi joj sjedenje kraj prozora moglo
pokvariti frizuru,pogotovo ako netko u redu ispred nje otvori prozor.

(2) Jedna klijentica se raspitivala o paket aranzmanu za Hawaiie.
Nakon sto sam joj objasnio cjelokupne troskove, pitala je "zar ne bi bilo
jeftinije letjeti do Kalifornije i od tamo uzeti vlak za Havaje ?"

3) Nazvala me zena koje je htjela putovati u Capetown. Poceo sam
joj detaljno objasnjavati duzinu puta, potrebu da ima putovnicu i
slicno, nakon cega me prekinula recenicom -"Ja ne zelim da vi ispadnete
glupi, ali Capetown je u
Massachusettsu". Ja sam, takodjer ne zeljevsi da klijentica ispadne glupa,
mirno odgovorio
"Cape Cod je u Massachusettsu, a Capetown je u Africi". Spustila je
slusalicu.

(4) Nazvao je covjek koji je bio bijesan svojim putovanjem u
Floridu,koje smo mi organizirali.Pitao sam ga zbog cega nije bio zadovoljan
svojim boravkom u Orlandu. Odgovorio mi je da je ocekivao da ce imati pogled
na ocean. Pokusao sam mu objasniti da to nije moguce, buduci da se Orlando
nalazi u sredistu drzave Floride. Odgovorio mi je -"Ne lazite mi. Pogledao
sam zemljopisnu kartu i jasno vidim da je Florida vrlo uska drzava".

(5) Jednom me nazvao covjek koji me pitao "Da li je moguce vidjeti Englesku
z Kanade ?". Odgovorio sam mu da nije . Razocarano mi je odgovorio "Ali
djeluju tako blizu kad se gleda na kartu".

(6) Jedan covjek me je nazvao sa zeljom da iznajmi auto u Dallasu. Kad sam
mu sredjivao rezervaciju, primijetio sam da u Dallasu presjeda s aviona na
avion i da tamo ostaje samo sat vremena. Kad sam ga pitao zbog cega zeli
iznajmiti auto, rekao je
-"Cuo sam da Dallas ima ogroman aerodrom pa sam htio iznajmiti auto da se
prebacim od 'gejta ' do 'gejta', da ustedim vrijeme".

(7) Nazvala me vrlo ljubazna dama koju je zanimalo kako to da njezin avion,
koji krece u 20.20 iz Detroita stize u 20.33 u Chicago. Pokusao sam joj
objasniti da se Michigan nalazi u drugoj vremenskoj zoni i da su na
karti navedena lokalna vremena polijetanja i slijetanja , ali njoj
nikakonije bio
jasan koncept vremenskih zona. Konacno sam joj rekao da je to specijalni,
vrlo brzi avion, i to je povjerovala!

(8) Jedna zena me nazvala i pitala "Da li zrakoplovne kompanije
stavljaju opis fizickog izgleda putnika na torbe zato da znaju kome koja
pripada?"
Rekao sam joj "Ne, zasto pitate?". Ona mi je odgovorila "Pa, kad sam
chekirala svoju prtljagu, na nju su stavili natpis FAT, a buduci
da sam ja debela , pitam se postoji li nekakva povezanost."
Nakon sto sam ju stavio minutu-dvije na cekanje (umirao sam od
smijeha), objasnio sam joj da je kod za njezinu destinaciju, grad Fresno,
FAT i da je cedulja koju kompanija vjesa na prtljagu putnika oznacena kodom
za destinaciju.

9) Nazvao me covjek s aerodroma, koji me pitao "Kako da znam na koji avion
trebam uci ?" Pitao sam ga na sto konkretno misli, a on je odgovorio
"Rekli su mi da je moj broj leta 817, ali nijedan od ovih aviona nema taj
broj na sebi".

(10) Poslovni covjek me nazvao i ispitivao me o dokumentima koji su mu
potrebni za put u Kinu. Nakon duze rasprave o putovnicama, podsjetio sam ga
da mu je potrebna i viza. On mi je rekao "A, ne, ja sam vec vise puta bio u
Kini i nikad mi nije bila potrebna viza". Stoga sam ponovno provjerio na
internetu i rekao da sam siguran da mu je potrebna viza. On mi je na to
rekao "Gledajte, bio sam u Kini cetiri puta i svaki put su primili moju
American Express karticu".


(11) Neka zena je nazvala da rezervia let. "Zelim letjeti iz
Chicaga u Nilskog konja u New Yorku".
otalno sam ostao bez rijeci. Konacno, uspio sam ponovno pitati
"Jeste li sigurni da je to ime grada ?" "Da, koje letove imate", odgovorila
mi je klijentica. Nakon duze potrage, vratio sam se na telefon i rekao
-"Oprostite, gospodjo, pregledao sam sve aerodrome u zemlji i
nisam uspio naci nijednog Nilskog konja." Klijentica mi je odgovorila
"Stvarno ste smijesni.Pa svi znaju za taj grad. Pogledajte na zemljopisnoj
karti".
Isao sam prstom po karti drzave New York od grada do grada i konacno, s
nevjericom, upitao: "Ne mislite valjda Buffalo?" "Tako je!",
odgovorila je klijentica, "znala sam da je neka velika zivotinja!"

- 15:09 - Narod veli.... (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što možete naći ovdje.......
....sve što ja mislim da treba pisati


Evo jedan brzi predsjednički za dobrodošlicu:

America: "We have George Bush, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash."

Croatia: "We have Stipe Mesić, no wonder, no hope and no cash."

_______________________


Sve što trebaš zapamtiti s ovoga Bloga je:

Don't take promises.
Bust their old rules
if you have to.
And when it gets hard--
and it will--
don't quit.
Ever.