Ovaj BLOG sponzoriraju:
______________________________ Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Locations of visitors to this page

Rangerland - Dark Ranger`s thoughts of tomorrow

16.10.2006., ponedjeljak

HŽ u zoni sumraka

Image Hosted by ImageShack.us
Evo malo sam se ulijenio i zaboravio na blog. Razlog godišnji odmor, ljeto i sl.
Prošli tjedan sam pročitao kako je nagibni vlak kod Nove Kapele zgazio radnika na pruzi, jer ovoga nitko nije upozorio da vlak dolazi. Za sve je okrivljen rukovodeći kadar HŽ-a koji ukida radna mjesta kako bi došao dp nekih ušteda. Vidi se da je privatizacija sve bliže. Ovo me nije ni malo iznenadilo jer imam više od nekoliko iskustava (uglavnom loših) s HŽ-om. Često se zadnjih par godina vozim vlakom, a u zadnjih godinu dana isključivo nagibnim. Razlog je jednostavan, jedino mi on pruža minimum konfora za putovanje od dva sata. Plus uvjek sjedim, plus dobim Nesscaffe 3 u 1 svaki put. Ali pretprošli tjedan sam se vozio običnim brzim vlakom i ponovno se prisjetio loših starih vremena. HŽ kao uvijek za brzi vlak (ovo je bio IC, ali na isto dođe) proda dva puta više karata nego je sjedalica, pa ljudi stoje nagurani po hodniku. Sad tu meni nije nešto jasno. Kad je kupim kartu i platim je 90kn, jel ja to kupim kartu za sjedenje ili stajanje? Ako je karta za sjedenje, kako oni mogu prodati više karata nego je sjedalica? A ako ih već podaju zar ne bi trebale biti jeftinije za stajanje nego za sjedenje? Ako pak prodaju karte za stajanje (a sjedenje je gratis), zašto ne izbace sjealice iz kupea pa da stane više ljudi i da se više zaradi? U svakom slučaju, koji god odgovor od ova dva bio točan netko treba odgovarati, jer ili nelegalno ostvaruje prihod ili ne zna gospodariti s prostorom i propušta ostvariti prihod. Ako netko zna neka mi kaže koja je opcija točna i zašto.
Posebna stvar su kondukteri u brzim i IC vlakovima (oni u nagibnim su koliko toliko uljudni), koji su:
1. Neuljudni i bezobrazni
2. Često puta su malo "pod gasom"
3. Nekada uopće ne dođu pa se pitam zašto sam kupio kartu
4. Podmitljivi
5. Neuredni - iako im je kupljeno službeno odjelo i kravta, oni su ili zaflekani ili kravatu svežu kao da ju je svezalo dijete iz vrtića
6. Nikada ne znaju odgovor na pitanje koje im postaviš

E po ovome što sam nabrojao a pogotovo točka 3. nije mi jasno koja je budala ukinula radno mjesto za obavještavanje pružnog radnika o dolasku vlaka, a nije prvo sterala ove gore?
Današnje stanje u HŽ-u (i HEP-u itd) je isto kao stanje u bivšem HPTu prije privatizacije, tj: masno plaćaš za uslugu koja je nikakva. Zbog toga bi mi Hrvati trebali zahvaljivati bogu na privatizaciji koliko god ona loša bila, jer ovo stanje je i više nego loše.
Moglo bi se tu svakavih priča o HŽu napričati i napisati, ne sumnjam da bi se i jedna knjiga humoristično-satirično-tragičnog sadržaja mogla napisati.
Ako netko ima takvih i sličnih iskustava neka ih napiše u komentarima.

- 11:08 - Narod veli.... (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što možete naći ovdje.......
....sve što ja mislim da treba pisati


Evo jedan brzi predsjednički za dobrodošlicu:

America: "We have George Bush, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash."

Croatia: "We have Stipe Mesić, no wonder, no hope and no cash."

_______________________


Sve što trebaš zapamtiti s ovoga Bloga je:

Don't take promises.
Bust their old rules
if you have to.
And when it gets hard--
and it will--
don't quit.
Ever.