< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
rijetki tenuci inspiracije

Linkovi
Blog.hr
Iskon.hr

Pagijevo carstvo
Djevojka sa sugavom torbicom

chocogirl
zackoljice

Kada zapnem
tutor

Kako živjeti
Radi kao da ti novac nije potreban,
Voli kao da ti nitko nikada nije nanio bol,
Pleši kao da te nitko ne vidi,
Pjevaj kao da te nitko ne čuje,
Živi kao da je Raj na Zemlji.

dani jedne malo vece
13.02.2007., utorak
50 dana

Toliko je proslo od zadnjeg posta. Nije me bilo jer nisam imala nista pametno za reci. Pa dobro, mnogi pisu a da nista pametnog ne napisu...
Od kada sam pocela raditi moje slobodno vrijeme se je naglo smanjilo. Kad nisam u skoli onda pisem pripreme za nastavu. Kad nisam na folkloru onda sam s deckom. Tjedni mi prolaze a da ne znam gdje su vikendi. no Osobiti zadnja tri tjedna, od kad radim na pripremama za fax u svojoj skoli. I tako do lipnja, svake subote u skoli do pola 2. bang Bila sam jako zalosna jer su mi napravili satnicu s pauzom od dva i po sata, ali sad mi cak dobro dode. Dva sata samo za mene... Taman za napuniti baterije za iduce predavanje. smokin

I onda tako, u subou se vracam iz skoli, udem u apoteku kupiti si pastile za grlo i sretnem tatu najboljeg prijatelja iz osnovne skole. I meni drago sto vidim njega, njemu drago sto vidi mene. Pa prica kako frend, pa pita gdje radim... A onda "A joj, pa zasto profesor? Znas ja ne postujem profesore!" A ja gledam i ne mogu vjerovati. burninmad I krene me nagovarati da krenem na posdiplomski i da budem gospon profesor te da se sa studentima razgovaram s "Vi kolega" a ne da se bakcem u skoli s djecom koja postaju sve gora i gora.
I dalje ne vjerujem na sto me nagovara te pokusam skrenuti razgovor na izvanskolske aktivnosti i spomenem folklor. E ali tu mi se zgadio: "Pa znas, i ja sam ti u jednom Zagrebackom drustvancu vanjski suradnik i ako zelis preci kod nas, budem ti nesto sredio" mad. Da zelim preci, davno bih presla. Na srecu taman su nam se putovi razdvajali pa sam pozurila doma i dalje ne zeleci cuti sto mi je ispricao.
- 22:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.