< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
rijetki tenuci inspiracije

Linkovi
Blog.hr
Iskon.hr

Pagijevo carstvo
Djevojka sa sugavom torbicom

chocogirl
zackoljice

Kada zapnem
tutor

Kako živjeti
Radi kao da ti novac nije potreban,
Voli kao da ti nitko nikada nije nanio bol,
Pleši kao da te nitko ne vidi,
Pjevaj kao da te nitko ne čuje,
Živi kao da je Raj na Zemlji.

dani jedne malo vece
20.09.2006., srijeda
Aaaa...

Danas mi je ravnatelj rekao da ce mi doci na sat za tjedan i pol. zaliven Sad imam tremu. Ali barem mi je rekao. Mogao je jednako tako samo doci na sat. Ali ja svejedno ne bih njega na mom satu. Al proci ce i to.
- 19:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #
13.09.2006., srijeda
Kravljevsto za vrijeme

Zasto dan nema vise sati? Malo mi je panika s vremenom. Zelim na folklor, a obaveze s njim svaki vikend. Pripreme za skolu. Instrukcije za ispit na faxu osobi koja debelo racuna na moju pomoc. Diplomski preurediti. Decko pokusava ne podrzavati moj folklor jer nisam s njim.....
Srecom diplomskom se napokon blizi kraju. Bit ce brzo gotov. Jedva cekam. Tada cu mozda imati vise vremena. A i ispitni rokovi ce proci pa ne ce biti instrukcija. jedva cekam 10 mjesec.

I da Pgy, ona zahvala se odnosila na tebe prvenstveno.
- 14:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #
09.09.2006., subota
I jos....

Hvala svima na podrsci.
- 11:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #
Evo me..

Prosao je prvi tjedan skole. Bilo je jako interesantno a i polako osjecam glasnice. U petak sam imala 6 sati i treba sve to prepricati. No, da krenem po redu. U pon je bila sjednica tako da sam tek u utorak stala pred razred. Prvi sat sam jedva nekako upisala. Samo sam gledala ruku kako se trese na papiru dnevnika. Koma! A i prva recenica Moje ime je... bilo je zvucala nekako treperavo. No, trema je jako brzo prosla. I vise u ni jednom razredu je nisam imala. U srijedu sam otisla u krivi prvi razred. A u cetvrtak i petak sam trazila maturante po skoli. Oni su bili u svom razredu ako sam ja fulala stepeniste pa sam se dva puta penjala na drugi kat. Zakljucila sam da je super raditi u skoli jer svaki odmor se spustas i penjes do drugog kata. Nabijam si kondiciju. Vise ne dolazim uspuhana na sat.
Daci su divlji. Prvi i drugi razredi su jos OK. S njima mogu izaci na kraj. Kad pocnem govoriti brzo se stisaju. Ali treci razred... To je koma. Jedan razred je u teatralnoj ucionici. Oni u stredini se osjecaju jako sigurno ogradeni od mene s kolegama. To se ne moze smiriti. Cini mi se da cu morati poduzeti neke mjere. Drugi treci razred je vec bolji, tamo su samo dva decka koji zele doci do izrazaja, ali pocnu raditi kada stanem pored njihove klupe. S njima se moze. Maturanti: Njih sam imala samo uvodne sate tako da s njima jos nemam nekog iskustva ali vec vidim da cu u jednom razredu morati prekidati razgovore djevojki u zadnjoj klupi.
Bez brige, nisam zaboravila da sam i ja isla u srednju i da se treba zafrkavati ali, morat cemo nesto i uciti.
Vjestica, babaroga ili slicne nazive jos nisam dobila (barem ih nisam cula) od ucenika, zato doma jesam. Mene, milo djete, zovu babaroga.
- 11:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #
05.09.2006., utorak
novosti :)

Od petka ima jako puno novoga:
1. Dobila sam posao u petak.
2. U petak sam takoder bila na konzuktacijama i mentorica je odlucila prepraviti dosta mog diplomskog. mad
3. Za vikend sam bila na VELEBITU!!!!! Bilo je mrak!!!party Ravni dabar- Budakovo brdo - Prikinuti brig - Visibaba - Ravni dabar (spavanje). Drugi dan: Ravni dabar - Prpa Bilo je jaaaaaako dobro. Vrijeme idealno za hodanje.
4. Danas san odrzala prve sate u razredu. Bilo je dosta interesantno.
Sad cekam konzultacije s mentoricom pa moram gibat. Javim se kad nadem vremena. Treba i pripreme pisati.
- 13:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.