petak, 25.08.2023.

7



znate li zašto nisam postala pisac?
jer sam osjećala da moram lagati...
nije manjak mog talenta
osobnosti
snage
ludila
već
spoznaja da moram kontrolirati svoje ludilo
to je
baš to je


00:17 Komentari (6)




četvrtak, 17.08.2023.

ha ?



Iako vas nema za mojim stolom
znam da me promatrate i pitate se
što
što
što
a i ja se pitam zašto vam je
bitna moja pjesma
moja misao
moja riječ
za ono što vi činite sami
ali niste
uistinu niste spremi
priznati
nikome
ali morate
vidjeti
na četkici i wc papiru


23:57 Komentari (1)




Svakodnevni kaos


Nekako sam se oduvijek snalazila, snalazila sam se u najtežim situacijama, tada, tada bih otkrila koliko sam zapravo snažna.
Koliko mogu podnijeti, izdržati, ali i dati, dati svijetu.
Moj oblik, lik, moja osobnost, moje ja nije sebično, od rođenja sam imala potrebu biti dar drugima, iako to zvuči poprilično umišljeno,
smatram da bismo svi živjeli bolje živote kada bismo vjerovali da smo dar-drugima! Onda bismo se više trudili biti bolji ljudi.
Moj dar u obliku mene je često kratkotrajan, jer moje iskreno ja nema rok trajanja, ja sam poput vala, vjetra, sunca, bljeska munje, ono što dam u trenutku traje vječno, ali moja prisutnost nije konstantna, to je stoga što je moj smjer nepredvidiv i meni samoj.
Ne, ne činim to namjerno, no isto tako više no ikad shvaćam svoju pravu prirodu, nezaustavljiva sam.
Priznajem borila sam s time da nešto moram učiniti, kako bi ovaj život imao neku krunu, ali shvatila sam da za mene kruna nisu djeca, brak, obitelj, ne u klasičnom smislu, naime stekla sam obitelj bez krvi.
Većina misli da je samo krv bitna i da su ljudi najviše kadri voljeti svoju vlastitu djecu, djecu koje naprave, koju rode, ali muškarci ne rađaju, muškarci u tom smislu ne bi isto tako mogli osjećati očinsku ljubav jer oni ne nose dijete u utrobi.
Sve to spominjem jer nemam vlastitu djecu, nemam supruga, slobodna sam i često mi govore, ne možeš znati...
Da, možda ne mogu znati jer nemam to iskustvo, no to ne znači da ne mogu voljeti i da ne znam voljeti, jer postoji toliko mnogo ljudi na ovome svijetu koji imaju rođenu djecu, a ta djeca su za njih samo slovo na papiru...
Danas mi je baš jedan od tih dana, najljepših na svijetu jer sam se izmirila sa samom sobom i svojim željama.
Ne trebam udovoljiti nikome, nikakvoj familiji, niti roditeljima i sl.
Nikad to nisam niti činila, a niti ću i sada, za mene je moj život potpun i savršen ovakav kakav je.
Bez djece jer nisam pronašla konkretnog partnera, onog s kojim bi to uistinu željela.
A za mene imati dijete bez muškarca koji će biti prisutan nije opcija.
Za mene nov život nije slučajnost, za mene je nov život koji bi mogla stvoriti odgovornost.
Odgovornost koju mnogi nemaju niti prema sebi, a kamoli prema svijetu koji stvaraju.
A svijet bez odgovornosti postaje kaos, svakodnevni kaos, kaos koji žive ljudi oko mene.


14:37 Komentari (6)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>