utorak, 31.01.2023.

Novo poglavlje ( Vjera)



Kriv sam što se u prvom mjesecu ove godine nije ispisalo što se trebalo, a to je moja ljubav prema tebi.
A to je moja nježnost, moje htjenje i moje sve što se želi ujediniti, povezati s tobom.
Znam, ja ti to sada pišem, jer ti nikada nisam znao reći, a ti ćeš to morati vagati.
Morati ćeš odlučiti vjerovati osobi koja samoj sebi ne vjeruje.
Znam da nema dovoljno za, ali nema ni protiv.
Nema ničega osim mene ovakvoga.
Ja se sada predajem, vjeruj mojim pogledima, mojim očima, molim te, vjeruj mi...
Vjeruj mi jer ja nemam ništa više osim toga da ti dam, osim molbe, da mi vjeruješ...


21:02 Komentari (1)




ponedjeljak, 30.01.2023.

Novo poglavlje (Reci mi...)

I idemo ispočetka, danas si započela moje jutro i ugasila moj dan.
Vidio sam te čak dva puta, drugi sam ti put pokušao privući pažnju ali ti, ti si, ti si, sad to tek shvaćam tvrd orah.
Meni su oduvijek govorili da sam ja taj, ali ti, Bože, ti! U čitavom svom životu, a živim par godina duže no ti, nikada, ali uistinu nikada nisam upoznao osobu koja je velikodušnija, toplija, nježnija, draža od tebe, ALI isto tako osobu koja je toliko spremna biti hladna, distancirana, inatiti se...to sam osjetio na svojoj koži i to me koštalo pola moga života?! Ne, ne mislim da ti to nisi shvatila do sada, ali reći ću ti, moram ti reći...ti, ti kada daješ pažnju nekome, ti to daješ više od sto posto, uz tebe se čovjek osjeća najbitnijim na svijetu, osjeća se potpunim, i sad, sad kad si nestala i kad nema te tvoje pažnje, osjetio sam kako sam bez toga mizeran, prazan, običan! Pogotovo što sam vidio kako svoju pažnju daješ ljudima na ulici, jednoj si gospođi pomogla nositi stvari, drugoj si dotakla rame, ona ti se nasmiješila, čovječe, to nije stvarno, kako bi te toliko ljudi moglo voljeti?!
Kako te toliko ljudi može svojatati, a ja, ja na to nemam pravo?
Doduše na to sa si sam oduzeo pravo, ali svjedno?
Kako svi imaju jednaku pažnju, tretman od tebe?
Zar po tome ispada da sam ja samo jedan od svih ostalih?
Što ću, kako ću? Reci mi...reci...


13:07 Komentari (1)




nedjelja, 29.01.2023.

Novo poglavlje (krivica)


Sluđen sam. Ne znam kako ti prići, jer bježiš od mene, čim me ugledaš mijenjaš stranu, mijenjaš smjer, znam još uvijek si ljuta!
Ti si se otuđila od mene, a ja sam sav sjeban, to je istina, stvarno sam loše, trebao bi biti bolje, ali nisam, onog trenutka kad sam ti rekao da želim da se
distanciramo, jer ne prihvaćaš moje uvjete, osjećao sam se moćno, kao jebeni, idiotski kralj, kralj gluposti, sada shvaćam!
Očekivao sam da ćeš me moliti, da, jesam, idiot jesam! Očekivao sam da ćeš biti loše, da ćeš me pokušati povratiti, ali ti si rekla : distanca?
U redu, poštujem tvoj izbor, uvijek poštujem tuđi izbor. Shvatila sam...Povrijedio si me....i otišla si...okrenula si se samo jednom i rekla : povrijedio si me, zbilja si me povrijedio...nadodao sam ti: i ti si mene povrijedila...ali nisam imao pravo na to, jer nisi...uistinu nisi...
Nakon što si otišla, istoga sam trenutka zažalio.
Od tada ja za tobom posežem rukom, a ti, ti si sve dalja...
Znam, nemam prava prigovarati...krivica je moja...moja i plašim se da si mi sve dalja...


11:17 Komentari (1)




subota, 28.01.2023.

Novo poglavlje ( Ku-ka-vi-ca!)


Noćas sam te sanjao, sanjao sam kako te ljubim, bilo je tako stvarno, tako ludo stvarno,
sjedila si mi u krilu, okrenuta licem prema meni i ljubio sam te, moji su prsti bili ušuškani u tvojoj divljoj kosi,
tvojim plavim slapovima, slapovima koje uvijek s divljenjem promatram, ti znaš koliko volim tvoju neukrotivu kosu.
Svaku nijansu, promjenu uvijek zamijetim, pa te pitam, kažem ti, a ti, ti se uvijek smiješiš i kažeš, pa da, pa da!
Imam osjećaj da je želiš odrezati, skratiti, molim te, ne čini to, nemoj! Pusti je da živi i da raste, ja toliko jako volim tvoju kosu...
No, ne, nisam više toliko umišljen, ne tražim te to zbog sebe, nego zbog tebe, tvoja je kosa, tvoja snaga, to znaš ti, to znam i ja.
I sada sam očaran i izgubljen i pomalo dosadan i sam sebi, jer oni koji su opčinjeni oni pričaju samo o objektu svoje žudnje.
Možeš li shvatiti, ali uistinu da sam se tek sad izgubio, tek sad kad sam shvatio da ti nećeš učiniti ništa, ama baš ništa da me osvojiš?
Možeš li shvatiti da sam tek sad shvatio, koliko sam se prevario u tebi?
Dopustio sam si biti glup i dopustio sam vjerovati da bi žena poput tebe mogla plakati zbog mene?
Sam sam sebi smiješan!
Da, znam, tebi je možda bilo žao, možda ti je bilo teško, ali žena poput tebe, jasnije je, ne žali za onim koji nema što za dati!
Prošli ja ti nije dao ništa, baš ništa, jer je bio ku-ka-vi-ca!


13:07 Komentari (2)




petak, 27.01.2023.

Novo poglavlje (Maštam da tvoj pramen kose pripada meni)


Jutros sam te probudio u sedam i četrdeset, sigurno jesam, kazaljka je bila na kazaljci i ja sam sve svoje misli uputio tebi,
slao sam ti nježnost, ljubav, toplinu i čežnju, neobično je tako razgovarati sam sa sobom, a pisati tebi.
Znam da mi druge nema, jer ovaj naš, ovaj moj cirkus koji ja tebi dajem traje skoro dvije godine, toliko ja tebe tražim i toliko ti ne dajem ništa konkretno.
Ti si toliko strpljiva, znam da jesi, a ja sam, ja sam toliko neodlučan, to je. To je istina.
Jedan dio mene zna da ti želiš sve što je moje, taj isti dio mene zna da ti to želi dati, ali pitam se što ako poželiš više, ha?
Što ću onda?
Ali ne mogu, više ne mogu lagati samoga sebe, osjećam da moram dati sve od sebe, pa ako sve propadne, ako ispadne kaos, ako bude smak moga svijeta, pa što?! Jednom sam u životu stavio sve na kocku, ali ne bezveze, ne za bilo koga, već za onu za koju sam vjerovao da vrijedi staviti sve na kocku.
Tvoje su strasti tako očigledne, i danas, i danas nisam mogao prestati gledati u tebe, ti si pričala sa dvije različite žene, smiješila si se, obje su te pokušale zadržati za sebe, ali ti si, ti si odabrala onu kojoj treba nositi vrećice iz dućana, i učinila si to, uvijek to činiš! Prvo, iskreno, prvih par puta kad sam te vidio da pomažeš drugima, mislio sam ona fejka, ona samo želi sebe prikazati boljom no što je, ali onda sam shvatio kako ti to intuitivno i spontano činiš, i osjetio sam se glupim...Ona je ona, stvarno je, ona nije pozerka...ona se ne boji dati, jer zna da to što daje, od nje ništa ne oduzima, dapače.
Opet sam se zaljubio u tebe, iako si mi bila toliko daleka i nedohvatna, samo sam ti uhvatio pogled, ali i to je dovoljno, više no dovoljno, od žene poput tebe dovoljan je i taj tvoj raščupan i šašav pramen kose koji ti bježi, maštam, maštam da pripada i prilazi meni...


13:07 Komentari (1)




četvrtak, 26.01.2023.

Novo poglavlje (Nešto nas spaja)


Ne znam da li je uistinu moguće u malo više od dva tjedna naglo ostarjeti, ali čini se da je to tako, naime danas me kolega upitao što mi se to dogodilo?
Odgovorio sam mu da nemam pojma na što on to točno misli, on mi je rekao, čovječe izgledaš drugačije, skroz drugačije, ko da to nisi ti,
izgledaš starije, umornije, jesi li dobio koju kilu?!
Kao da mi je netko opalio šamarčinu iz vedra neba!
Zar sam toliko onemoćao od kad smo ti i ja razdvojeni, od kad smo na dva kraja svijeta?
Zar naše tijelo osjeća kad učinimo katastrofalnu pogrešku?
Zar nas naše tijelo želi kazniti?
Zar sam uistinu postao sjenka muškarca kakav sam bio?
Otuširao sam se i stao pred ogledalo nag, i uistinu sve je tu, ali sve kao da se ne slaže, kao da sam izmiješao pogrešne dijelove sebe.
Zar sam one najbolje ostavio kraj tebe? Spavaju li oni uz tebe, maze li te, dodiruju li te?
Vode li ti moji najbolji dijelovi mene ljubav s tobom, a ja ovdje sam i ovako iscrpljen, iscijeđen?
Ponovno smo se sreli, danas nisi svrnula pogled kad sam te pogledao, dapače, danas si me gledala s onim istim žarom,
a možda sam to umislio? Moj je pogled bio molećiv, samo sam želio što duže utopiti se u tebi, danas, danas si mi to dopustila.
Promatrao sam te i promatrao, i činila se vječnost, a zapravo možda je sve skupa bila jedna jedina minuta.
Da, to je već mnogo, jer do sad nisam uspio uhvatiti više od par sekundi.
Danas si mi dopustila da uronim u tvoje oči, tvoje oči more.
Možda ipak, ipak postoji nada, nakon svega, nešto nas spaja...


13:07 Komentari (1)




srijeda, 25.01.2023.

Novo poglavlje (Sve mi je jasnije...)


Danas smo se susreli, srce mi je poskočilo kad si usporila hod, danas naime nisi ubrzala, bila si smirena, hitra, ali smirena, vidio sam te kako se smiješiš dok mi prilaziš, ali onako suptilno, moj je pogled bio dug i potražujući, a ti, ti si me pogledala kratko, slatko i nježno, sada znam, jasno mi je, ne postoji samo muški ponos, nego i ženski, a on je čak i čvršći, dugotrajniji, teško slomljiv, kao od čelika, no istina je takva da to ne posjeduju sve žene, zato, ah, ti, ti me bodeš i proganjaš i mučiš i ne mogu si pomoći jer ti...ti...ti!
Ali dala si mi malo snage i malo nade, iako sam trebao više, priznajem jesam, ne bi ti to rekao onako javno, uživo, ali da, samo sam želio da mi kažeš nešto više od bok, jer rekla si mi bok, u prolazu, i to mi je popravilo dan, to mi je dalo nadu, snagu, Bože, osjećam se kao nov čovjek!
Ja ovakav, da čekam samo to bok, da čekam samo pogled i tvoj mig, tvoju suglasnost, to je sasvim ludo?!
A moram ti reći da sam ti se odlučio predati, ali ne onako kako ti misliš, sada mi je jasnije da ću ja, baš ja morati poduzeti konkretne korake,
da ću te morati oteti od tuge i gluposti, da ću morati postati čovjek koji ti daje svijet na dlanu, jer manje ne zaslužuješ.
A i ne želim ti dati manje. Sve mi je jasnije...jasnije...


13:13 Komentari (1)




utorak, 24.01.2023.

Novo poglavlje ( Potreba za obgrljenjem)


Još uvijek sam u pozitivnom šoku, iskreno, najiskrenije nisam očekivao da ćeš mi napisati odgovor,
nadao sam se, jesam da ćeš mi ostaviti trag, ali pisani odgovor ne! Stvarno ne.
I sad dok ti ovo pišem, čuvam taj komad papira u svom džepu, nosim ga uza sebe čitavo vrijeme,
dragocjen mi je, vrjedniji od milijun dolara, iako je to isprazna fraza.
Shvatio sam što si mi željela reći, prihvaćam to, prihvaćam sve što je od tebe, sad mi je jasno da ti ne želiš da pred tobom budem crv,
ili beskičmenjak, kao ni pretjerano dominantan, prepotentan, ti očito želiš da budem ja ja, jer si ti ti.
Volio bih, uistinu da, da ti to mogu dati. To mi je najveća želja.
Želim skinuti sve maske i ogoliti ti se, sad tek sad uistinu shvaćam da si ti ta pred kojom bi imao snage za to.
Trebam te, tako te trebam, trebam da mi to dopustiš i da to obgrliš.


A!


13:13 Komentari (1)




ponedjeljak, 23.01.2023.

Novo poglavlje ( Uvažena zamolba)



Uvod i pojašnjenje: odlučila sam mu ne samo dati znak, tako da mu ostavim prvo slovo svoga imena,
već sam mu odlučila uzvratiti pismom, moje pismo prilažem:



Ja sam, da, primam pisma, uzimam ih i spremam, svako pročitam po nekoliko puta i onda krenem na spavanje.
D je moje početno slovo.
D kao dar, dodir, dom, dah, damast, dan.
D je i kao daljina, u ovom trenutku osjećam da si mi dalek i stran.
Ne prođe ni jedan dan da ne pomislim koliko sam te željela u svojoj svakodnevici, koliko sam ti dala prostora i slobode,
koliko sam ti vjerovala i koliko sam ti se prepustila.
Ne, nimalo ne žalim, znam da sam sada gdje trebam biti, snažnija i sigurna u sebe i svoje odluke.
Zapamti, ja sam spremna voljeti dubinom svih mora i oceana, ali sam spremna biti ravnodušna širinom čitavog svemira.
Ne postojiš ti ispred mene, kao što ni ja ne postojim ispred tebe.
Mogu samo biti tvoja ravnodnevnica ili ništa.
Ti nisi na pijedestalu, ti nisi na tronu.
Ja bez tebe mogu, jer o tebi ne zavisim, ne ovisim, ja tebe želim, trebam i prihvaćam, ali isto tako ja tebe ne trebam da bi bila ja.
Što tražim za sebe, dajem i drugome.
I ne dajem ti nikakav mig, nikakav znak, ovoga puta prepuštam kontrolu.
Napokon sam se prepustila ovom vihoru, ovom vremenu i prostoru i dopuštam.
Ti čini što ti je na srcu, na volji i na zamisli, a što ću ja, ne znam ti reći, ne to nije ljutnja, ne to nije zamjeranje, niti osveta,
ja samo sada, ovako ostavljena, ali ponovno sastavljena promatram nebo, zvijezde, sunce, i dobro mi je, dobro sam.
Obrisala sam suze i jedva sam došla do zraka. Oprostila sam si.
Ti samo budi ti, pa onda neka bude što biti mora.


D.


13:13 Komentari (3)




nedjelja, 22.01.2023.

Novo poglavlje (Tko je zapravo mučitelj?)


Ne mogu, jednostavno ne mogu više ovo izdržati, molim te, molim te, učini mi samo jednu malu, najmanju sitnicu,
samo mi ostavi znak, znak da si ti ta koja čitaš ova pisma, da si ti ta koja ih ipak uzme kući, molim te!
Ako si to ti, ostavi mi prvo slovo svoga imena u zaklonu. Samo da znam da si to ti.
Jednom si mi rekla, ne muči me, molim te, a ja sam te mučio, bio sam neumoljiv!
Znamo oboje da možeš, ako želiš možeš, imaš svo pravo, ja ti to priznajem, svaki dan tvoje šutnje je mučenje,
na to sam spreman, ali ovo neznanje da li netko drugi uzima pisma i baca ih, zbilja mi teško pada.
Ako itko treba biti moj mučitelj, molim te, to budi ti, samo ti!


A!


13:13 Komentari (2)




subota, 21.01.2023.

Novo poglavlje (Glad veća od života)


Sjećaš se one večeri kad sam ti rekao da nisam ljubitelj parfema, ali da ti uvijek jako lijepo mirišeš, a ti, ti si se bila pomalo uvrijedila?!
Pa si me tako dobro oprala, rekla si : e pa vidiš, ja volim parfeme, svaka prava žena ima svoj parfem, jer parfem je pečat ženine osobnosti, shvaćaš?!
Ušutio sam, bio sam posramljen, od tebe uvijek dobijem u najneočekivanijem trenutku tako pametan odgovor, a da ti uopće nisi nimalo prepotentna, niti se prikazuješ boljom no što jesi, ti si uvijek ti. Ta tvoja divlja i istovremeno nježna osobnost te uvijek čini tako ranjivom, zapravo ranjivom.
Zato što je se pomalo sramiš, neugodno ti je kad moraš podići gard, kad moraš biti oštra, a istovremeno neugodno ti je kad si pretjerano nježna, to tvoje stalno traženje balansa je divno, jer si vjerodostojna, iskrena, vidi se da ne glumataš, nego živiš.
Zato što ne stvaramo nove zajedničke uspomene, zato rovarim po svom pamćenju i pokušavam se prisjetiti svih tih sitnih scena, scena u kojima sam uživao, blagovao sam ih kao najveće delicije, i onda, onda sam ih sam sebi naprasno ukinuo i oduzeo!
Što je najgore, sada sam ih gladan, gladan sam ih kao da sam proveo mjesec dana u pustinji bez hrane i vode.
Ono što je gore od ičega je strah, da bi ta glad mogla postati trajna, do kraja moga života, ne dopusti to, molim te!


A!


17:17 Komentari (3)




petak, 20.01.2023.

Novo poglavlje ( Suza za suzu)


Onaj prvi dan kad sam te vidio u prolazu ostao sam bez daha, kao da me je netko udario šakom u trbuh, osjetio sam takvo uzbuđenje,
takvu radost, ali i takav strah, strah jer kad sam pogledao u tvom smjeru, vidio sam kako me izbjegavaš, vidio sam da sklanjaš pogled,
a onda, onda kad si ipak na trenutak podigla glavu i pogledala me ravno u oči, tvoje su oči bile ledene, hladne, tamne, skoro pa sive, ali na trenutak učinilo mi se da su ti oči pune suza. Na trenutak sam se zamrzio. Pitao sam se zar sam za to kriv?
Prošla me jeza, pomislio sam kako bih te najradije zagrlio, ali produžio sam dalje, satima sam se kasnije pitao, da li sam ti ipak trebao prići?
Hoću li smoći snage i hrabrosti ikada ti više prići? Nedostaješ mi svakoga dana, svakoga trenutka i pitam se nedostajem li i ja tebi? Želim vjerovati da je to obostrano. Želim vjerovati da još ima nade i čežnje i u tebi. Sad samo čekam, strpljiv sam, znam da moram biti, čekam da mi dopustiš.
I želim ti reći da si ljepša no ikada ranije. Ljepša si od kad si skupila svoju snagu, od kad si me smaknula s trona.
Ljepša si dok projuriš ulazom u šumu misleći da te ne vidim, da te nisam uhvatio pogledom, a ja te čekam u zasjedi i spreman sam ti dati još vremena.
Znam, duboko u sebi znam da ćeš mi jednom reći dopuštam ti, a ja ću na tome biti zahvalan, zahvalan do suza, suza za suzu, hoće li to ikad vrijediti u našem slučaju?!


A!


15:07 Komentari (11)




četvrtak, 19.01.2023.

Novo poglavlje (Podizanje ljestvice)


Večeras dok ti pišem čujem kako lije ko iz kabla i odjednom mi se stvara grč u želudcu, jer pomišljam kako ću sutra staviti pismo,
kako?! Ako ga stavim u nepropusnu vrećicu, ono će ostati sačuvano, ali hoćeš li ga ti naći? Sigurno nećeš niti trčati, niti hodati šumom po kiši,
a opet, jedna mala, majušna mrvica nade mi kaže, ona će doći po pismo, čak i ako pada kiša, i što ako pisma ne bude?
Tek tada ću ispasti idiot. Napisao sam ti u prvom pismu da ću ti pisati sve dok mi ne odgovoriš, sada si ne mogu dopustiti odustati!
Zato ću ovo napisati sada prije spavanja, i sutra ću se pobrinuti ostaviti ga u kamenom zaklonu, nadam se, nadam se da ih pronalaziš ti, da to nije netko sasvim drugi, jer...Ne želim uopće tako misliti, ne smijem si to dopustiti, moram vjerovati u sebe, ali još više od svega, moram vjerovati u tebe, a nisam ti vjerovao i to je moje priznanje, još jedno u nizu. Nisam si dopustio vjerovati ti, mislio sam da si previše nestvarna, previše dobra da bi to bilo istinito.
Možda zbog toga što sam imam toliko mana, pa mi je bilo nemoguće povjerovati da postoji jedno tako čisto i nevino biće, biće koje nije spremno manipulirati, niti kalkulirati, to kako se ti predaješ bez imalo zadrške, to me je u isto vrijeme opčinilo, ali i preplašilo.
Najviše od svega sam se plašio da ću te pustiti u srce, da ću te pustiti u svoj život i da ću ti za kratko vrijeme postati dosadan, nezanimljiv, poput igračke da ćeš me baciti u kut, a to je vjerojatno zbog mog straha da nisam dovoljno dobar za tebe.
Lakše je pripasti nekome tko ima više mana, tko je možda čak i glup, to ti moram priznati, jer s takvom je osobom mirnije živjeti, jednostavnije.
Nema velikih trenutaka, sve je poput ravne crte i to je to. Poput pamučnog veša, relativno ugodno, je ponekad pomalo bezlično, ali sigurno.
A ono što moraš i sama priznati s tobom je sve nepredvidivo, tebe se ponekad ne može uhvatiti niti za glavu, niti za rep. Uvijek stotinu čuda i situacija s tobom, ono što je najluđe, priznajem sam sebi da je takav život puno sadržajniji i uzbudljiviji, ali nekad se čini da je samim time puno teži, zahtjevniji.
Zato sam bio ljut na tebe, u meni si pobuđivala boljeg muškarca, podizala si ljestvicu, a ja sam se bojao popeti na prvu prečku.


A!


17:17 Komentari (7)




srijeda, 18.01.2023.

Novo poglavlje (Zašto sam si dopustio?)


Ono što mi najviše od svega nedostaje jer te više ne viđam, je to što si uvijek vedra, to kako pristupaš ljudima,
smiješiš se, to me prvo začudilo kod tebe, nikada nisam osjetio da se smiješ na silu, ili da si sretna na silu, ti imaš sjaj u očima
kad si okružena s ljudima. To se zbilja rijetko kad doživi, i najiskrenije, to, to me privuklo kod tebe, jer ti se činiš tako živom,
zbilja živom, ti ne spavaš, nisi troma, nit si poput uspavane ljepotice iz bajke, uz tebe mi se čini kao da život uistinu je živ.
Jer posao, obaveze, događaji i dani nekako budu isti, pomalo bezlični, tu i tamo komadić neke boje, a kad si ti tu, čini se kao da je nemoguće
da se ne događaju lijepe i obojane situacije. Često sam razmišljao o tome, ispočetka ti to nisam namjeravao niti reći, a sad kad sam shvatio da sam te izgubio, sad ti odjednom imam toliko toga za reći i zato se prepuštam i učim se pisati i govoriti ti na taj način, jer ne znam hoću li imati više bilo kakve druge mogućnosti. Nekad kad mi nedostaješ toliko jako, sjednem u automobil, i rukom dotaknem sjedalo gdje si sjedila, zaklopim oči i vrtim čitav taj naš razgovor, te minute koje su presudile, ta moja glupost i nespremnost, muški ponos i ego, nikada još nisam sreo ženu koja ne bi učinila kako ja to od nje zahtijevam, nikada mi se nijedna nije suprotstavljala, uvijek su me lovile i trčale za mnom, bio sam tako zbunjen, znam koliko vrijediš, koliko si ponosna na sebe, i znam da si moja svjetlost bez koje ne mogu živjeti. Ne prođe minuta u satu, danu da se nisam pokajao, pokajao što sam dopustio da mi klizneš niz prste.


A!


14:57 Komentari (9)




utorak, 17.01.2023.

Novo poglavlje ( Sole/Sunce)



Nadam se da si me pronašla, mene u ovom pismu, u ovim riječima, inače si ti ta koja piše meni i sad kad smo se oboje smirili, nadam se da si se i ti smirila, ja jesam, sigurno, (obećajem ti da jesam!) shvatio sam da moram progutati svoj ponos i prići ti, ne dopustiti da ikada više čekaš, ali znam da bi mi teško pružila šansu za razgovor, zato sam se odlučio ovako, znam da će tvoja znatiželja presuditi.
Ti trebaš, znam da trebaš muškarca u meni, a ne slabića, a bio sam slab, u svim onim prošlim trenucima htio sam se prikazati jakim, a zapravo sam bio slab, plašio sam se svega što bi zbog tebe morao učiniti, zbog tebe moram mijenjati ne samo sebe već i čitav svoj svijet, a to, to je došlo tako brzo, iznenada i umjesto da ti kažem da želim ići korak po korak, polagano, učinio sam najgluplju moguću stvar, namjerno sam ti tražio najsitniju moguću manu, samo da bi ti je nabio na nos i da bi te povrijedio, i onda sam ti dao taj glupi ultimatum koji ni sam ne znam kako mi je pao na um, sada se zbog toga kajem, ne shvaćam ni sam kako sam mogao biti tako nesiguran, jer jesam, bio sam nesiguran, ne, ne činiš ti mene nesigurnim sa svojom sigurnošću, već sam osjetio da uz tebe moram biti bolji, ne samo zbog tebe, već i zbog samoga sebe, tebe se mora zaslužiti, to mi je sasvim jasno, jadno je od mene što to nisam niti pokušao, zbog toga se sramim samoga sebe. Zbog toga te ne mogu pogledati u oči, zato što sam ispao kukavica, a istina je takva da bi mi trebala biti čast što se takva žena pojavila u mom životu i što mi je uopće dopustila da joj priđem, zbilja to mislim, zbilja to osjećam. Ti si neprocjenjiva, mislim da neću pretjerati što ću napisati da si za mene od iznimne vrijednosti, kad mi priđeš kao da me obasja sunce i njegova toplina, u tim se trenucima osjećam živ, uistinu živ.
Nadam se da ćeš mi jednom oprostiti.

p.s. pisat ću ti sve dok mi jednog dana ne odgovoriš.

A!


17:17 Komentari (7)




ponedjeljak, 16.01.2023.

Novo poglavlje ( Ispočetka)






Danas sam se vratila u šumu, duboko u šumu, neko vrijeme nisam mogla dolaziti jer ga nisam željela susresti.
Ne nakon svega što smo si rekli, ne nakon što smo povrijedili jedno drugo.
Danima sam razmišljala o tome, kako se dvoje ljudi kojima je stalo jedno do drugoga mogu na tako glup način povrijediti?
Onda sam shvatila da oboje nosimo traume iz prošlosti i da nas te traume sprječavaju da budemo do kraja svoji.
I onda sam se odvažila, iako sam dobro znala da će me ta ista šuma podsjetiti na sve one trenutke koji su bili lijepi i naši i
da ću ih ispočetka proživljavati, a sada, sada ih nema, osim u prisjećanju.
Smola!
Kao sol na ranu, već kad sam odlazila kući, prošao si mi ususret, nisi bio sam, bio si s nekim čovjekom,
samo smo se pogledali i nijemo kimnuli glavom.
Gdje je nestala ona toplina, ona nježnost i ono iščekivanje?
Kako se u jednom jedinom trenutku sve može tako lako urušiti?
Svatko treba preuzeti odgovornost za sebe.
Užurbano sam prošla pored našeg mjesta i odjednom sam ugledala kućicu od kamena, nije to bila kućica, kao kućica,
više kao zaklon, prišla sam da je fotkam i odjednom sam ugledala u njoj komad papira, pismo, bilo je to pismo!
Idemo ispočetka, pomislila sam, duboko sam udahnula i osjetila sam da je namijenjeno meni, znala sam, znala sam, znala sam...


22:17 Komentari (11)




nedjelja, 08.01.2023.

Po prvi put


U jednom tom trenutku shvatim gdje sam, sjedim u predvorju hotela, hotel ima početno slovo nečijeg imena,
razgovaram sa sutkinjom i razmišljam kako me život doveo do ovog trenutka,
gdje sam bila prije godinu dana?!
Ona mi u jednom trenutku govori, moram se naviknuti da ti govorim ti, a ne vi.
Kimam joj glavom, dopuštam joj da govori, jer vidim koliko joj je potrebna moja pažnja,
koliko joj godi što je biće poput mene uistinu sluša i upija je.
Ona me kao i mnogo ljudi ranije pokušava zadiviti, a to je, to je tako jako teško, zato to i pokušavaju.
Mene rijetko tko može impresionirati, meni je sve ljudsko znano.
I onda mi ona spomene čovjeka koje nosi tvoje ime, sjetim se, prisjetim kako sam te danas vidjela
čak dva puta, baš dva, nisam sigurna jesi li i ti mene vidio, jer sam nestajala, već danima nestajem.
Već danima shvaćam da je najbolje nestati.
Upitam je u jednom trenutku, što vi mislite, sa svim tim vašim iskustvom, što čovjek može učiniti čovjeku,
a da on učini sve što ovaj traži od njega? Ha?
Već vidim da je zbunjena i da me ne razumije, i znam da će odgovoriti drugačije.
Kaže mi, misliš magija?
Ne, ne mislim o magiji, već što čovjek svojim dijelima može učiniti da drugu osobu navede da učini nešto za njega,
nešto što ta osoba ne želi? Što zapravo ne želi?
I iskreno, nisam uopće zapamtila njen odgovor, iako je izvanredna žena i nemam pojma što ja tu radim s njom?
O čemu mi to pričamo, o određenom predmetu ili o intimnim stvarima?
Nedjelja je.
Zapravo shvaćam da joj nisam postavila konkretno pitanje, da li je najgore što čovjek čovjeku može učiniti ignorancija?!
Ali onda samoj sebi kažem, pa znaš da je to tako.
Ignoriranje je najveća moguća kazna.
I nastavljamo u revijalnom tonu, pomišljam, ne shvaćam tko normalan želi piti čaj i kavu u predvorju hotela?
Možda tek oni koji žele sami sebe uvjeriti da su još uvijek tu, tu negdje pri vrhu.
Nemam pojma, zbilja nemam, ja sam uvijek u vrhu svog postojanja. Ne dovodim to u pitanje.
I odjednom joj kažem, mislim da je vrijeme da idemo kući, tri i pol sata smo provele pričajući, hvala vam.
I ona me prati do stanice, ulazim u bus, vrata se zatvaraju, slobodna sam, ponovno sam slobodna.
Spuštam se u sjedalo i tonem u polumrak.




23:17 Komentari (6)




subota, 07.01.2023.

Duga i nepregledna zima







U jednom sam se trenutku pronašla u savršenoj odjevnoj kombinaciji,
nikada nisam bila ljepša, samouvjerenija, pa mogu čak i reći svoja.
Blistala sam, ljudi su me zaustavljali, smiješili mi se, muškarci mi se obraćali bez razloga,
namigivali mi, prepuštali red u dućanu i bilo mi je drago, nikad to ne iskorištavam, uvijek mi bude pomalo neugodno.
Ne, ja nisam jedna od onih žena koje su navikle da zbog svoje ljepote imaju čitav svijet na dlanu,
ja sam se uvijek morala truditi osvajati sve.
I onda sam u tom jednom danu shvatila da ne trebam ništa osvajati, ja sam ona koju se treba osvajati.
Nije lako biti žena koja se čitav život mora nekome dokazivati, da je inteligentna, sposobna, samosvjesna, hrabra,
da ne treba nikoga i ništa da bi vladala svojim svijetom.
Nije lako biti takva žena, jer u biti takva žena ne bi trebala niti biti.
Žena bi trebala biti u svojoj ženskoj energiji i više primati, no davati, ali kad si jedino dijete u obitelji,
kad te odgaja djed i kad jednostavno od malih nogu znaš da možeš sve sama, teško se prepustiti i to je moj ''grijeh!''
I onda te muškarci smatraju presnažnom za njih, prevelikom, preSVE!
U tom si me istom danu pokušao staviti na svoje mjesto, jer ti si ipak malo previše nesiguran i nestabilan da bi
uživao i živio s ovakvom ženom.
Hodajućim čudom...a čudo sam koje se svima smiješi, koje nepoznatim ljudima čestita Novu, koja nekog uhvati za ruku
ako ne može ući u tramvaj, ili koja bakicama spušta kolica iz busa.
Ne jer to moram, već jer volim vidjeti da to nekoga dirne i razveseli.
I čudo želi uvijek biti čudo, davati i veseliti se, ne boriti se protiv srca, niti protiv ljubavi.
I teško mi te je vidjeti sada tako dalekog i tužnog, tražiš moj pogled i samo malu mrvicu mene,
jer sklonilo ti se sunce i sad su pred tobom samo ovi teški, tmurni oblaci.
No, dušo, dušo draga, kad jednom odem, kao što sam otišla od tebe s rečenicom : Jako si me povrijedio, i kad sam ti okrenula leđa,
moraš shvatiti da je to konačno zbogom.
I nema te sile, niti jednog tvog pokušaja, da bi me mogao povratiti.
Kad jednom odem rušim, spaljujem most iza sebe.
Danas, danas si i sam to shvatio, kad si me pokušao uhvatiti u svoj pogled, ali mene, mene više nema tu,
samo hladnoća, sibirska zima, najtoplije ljeto zamijenila je snažna zima...ja sam tvoja duga i nepregledna zima.



22:17 Komentari (9)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>