četvrtak, 20.10.2022.

Vrijeme je od istine


Upravo sam promijenila šifru, mislio si da ću ti vječito dopuštati da vladaš mojim teritorijem?!
Dragi, ah, dragi moj! Ti me nimalo ne poznaješ, žena poput mene se ne predaje lako, a realno niti se podaje olako.
Testirala sam te, uvijek testiram ljude oko sebe, jer po prirodi nisam sklona biti podložna tuđim lažima.
To je jednostavno tako, uvijek se u meni probudi osjećaj da netko laže, kad mi laže.
A ti si mi, eh ti si mi lagao.
Pustila sam ti, zanimalo me do koje ćeš točke stići.
I stigao si, bome, vrlo daleko, jel?!
No, ne želim produljivati ovu farsu, jer uistinu nemam niti vremena, niti volje, niti živaca.
Mene zanimaju prave vrijednosti, kvalitetni ljudi, zanimljivi, mistični, duhoviti, šarmantni, ljupki!
Mene opijaju ljudi koji žive istinu, strast, koji život žive, koji shvaćaju da je sada, ono sve.
Da ne duljim, nije mi dugo trebalo da otkrijem koga si pitao i koga si tražio?
Od koje si se istine skrivao.
Žalosno je što si preko mene mislio stići negdje.
U meni si vidio pojas za spašavanje, da zbog one koja nije nimalo nalik meni, koja se ne može mjeriti sa mnom, ali
ona je ipak ta koja ima za tebe to nešto!
Mislio si da neću shvatiti da se za mene interesiraš samo zato što sam ja na nekom drugom nivou, pa ću ti dati dodatnu vrijednost,
ako te prigrlim?!
Ajme, smiješan si, jesi...
Upao si u mrežu laži, a meni si zanimljiv i zabavan koliko je zabavna muha pauku u njenoj mreži.
Idi jer vrijeme je, vrijeme istine...idi, samo idi...i ne reci više niti riječ...


21:47 Komentari (3)

<< Arhiva >>