ponedjeljak, 17.10.2022.

Da bi dobio više


Moram, znam da moram izdržati ovo odvajanje, pogotovo stoga što sam sam kriv,
da sam te pitao, da sam te zatražio, da sam se odvažio...
U svom srcu znam da me ti nikada ne bi odbila, a sve da me i odbiješ, uhvatila bi me za dlan,
ti nikada ne bi bila hladna kraljica, znam, idiot sam, ali znam ti si sunce.
Moja su iskustva takva kakva jesu, moj je životni staž drugačiji od tvog i stoga i upravo baš zbog toga,
sviđaš mi se.
Da!
U tebi ima tog mog zanosa i sanjarenja i grabim te zbog toga, no, ti nisi djetinjasta poput mene!
No moram li reći svijetu, ali prije toga sebi da bi tvoje prisustvo u mom životu bilo sve,
nisam glup, vidim da nosiš svoje ja kao orden,
zbog tog sam i ostao izbezumljen u onom trenutku,
znam da ti daješ sve i tražiš sve, no nikada, nikada, nikada
nisam pomislio da bi ta ponuda mogla biti za mene.
Spustio sam si cijenu da bi dobio više, oh, još koliko više !


17:17 Komentari (2)

<< Arhiva >>