srijeda, 25.05.2022.

Ostanimo zauvijek

Znam koliko voliš moje haljine, pa onda, pa nije ni čudo
što si izjavio, sada, sada je vrijeme za haljinu,
smijali smo se oboje,
samo ti me znaš izazivati,
ti i tvoji prsti i tvoja slova,
izvodila sam : od kud da ja znam kad je pravo vrijeme za haljinu?
A mislio si da smo napokon sami, daleko od svih,
kod potoka u kojem je maločas plivala mama patka sa sedam malih pačića
bila sam ushićena
još nikada ranije nisam vidjela pačiće divlje patke
S tobom petsto čuda, ti i ja smo kao plus i minus na magnetu,
samo zajedno privlačimo ono što je veće od života
Imaš, čekaj, imaš nešto na licu,
brzo dodiruješ obraz i promatraš se,
komadić papirnate maramice
hvala ti
ti si uvijek, uvijek, uvijek tako pristojan
i to me čini ponosnom
Smiješan miks, ti i ja
Doći ću ti,
kažeš: nemoj se iznenaditi kad u ulici vidiš crni automobil
neću moći dugo bez tebe,
kad jednom odeš, šapućeš
ne govorim ništa
Dopuštam ti da budeš alfa, taj alfa kojeg sam smislila davno
pa pričamo o donjem rublju koje je jednom bilo strpano u
usta torbice, samo da te mamim i navedem na trag maštarije
a onda i ti mene izazivaš,
pa ti kažem: ti to baš voliš, ha?
voliš jer znaš da volim izazove, znaš da ne mogu odoljeti!
I znamo oboje da smo se navukli
to je samo naša igra i naš svijet
nismo sigurni od kad ni do kad
ali hej još je proljeće
kažem ti još jedan dan
samo jedan dan
Pomišljam kako bih voljela da ostanemo
zauvijek





23:57 Komentari (4)

<< Arhiva >>