petak, 13.05.2022.

U tvom bilu postojanja



Sedam je dana od tvog zadnjeg pogleda
od točke koju smo oboje stavili na petak
Od tada brojim svaki dah tvojim inicijalima
promatram ljude
promatram lica
promatram automobile
promatram drveća
promatram mrave
i svugdje vidim tvoj trag
Radujem se
Od kad nisi ovdje u mom malom dijelu svemira
sretna sam
prerasla sam sva ograničenja
Ne postoji nedostajanje jer nema pravog razdvajanja
nastanio si se čak i u snu moje najbolje prijateljice
tamo smo je došli pozvati na naše vjenčanje koje će se održati na plaži
U kojoj mi paralelnoj stvarnosti sada živimo
ha?
Jesi li se zapitao?
Prošlo je sedam dana i ja te blagujem kao što se blaguje nešto sveto i čisto
U ovoj se ljubavi rodilo sve nezamislivo
i poželim ti biti vječna i obećana
poželim se smiriti i zaroniti na dah
i nikada više ne izroniti iz tvoje nutrine
tamo gdje kucam u tvom bilu postojanja




20:47 Komentari (4)

<< Arhiva >>