petak, 28.05.2021.

Neukrotiva strast





Tisuću sam puta danas lagano zaklopila oči, možda je to bilo i nekoliko puta više, iskreno, nisam brojala, samo sam se prepustila.
Znam, ne možeš ti to baš najbolje razumjeti, ti već odavno pripadaš meni, ti si moj, s nijednim tijelom ne možeš pronaći taj sklad,
jer ja sam tvoja rukavica, stoga te tvoje čežnje i tvoji nagli odlasci, polasci, meni je sve to jasno.
Da se razumijemo, nikada ti još nisi otišao od mene, ali nisi ni stigao, tako da svi ti tvoji porazi, postaju zapravo i moji.
Ja te samo promatram, znaš, to ti je kao kad Matovilka promatra princa koji se vrpolji u podnožju, ona snažna, ali opet nježna,
baca svoje duge kose, da bi taj princ pronašao pravi put do nje, no u mom slučaju, odrezala sam kosu, sada mi je samo do ramena.
Odlučila sam ti postaviti mnogo barikada i prepreka, za pravu se ljubav muškarac mora boriti.
Ne čekam ja ništa, čak i kad se čini da čekam, čekaju oni koji dopuštaju da im život klizi niz prste.
Gradim svoje dane marljivo kao što mravi grade mravinjak, i veselim se kao što se prvašić prvi put obraduje petici u školi.
Snažna sam ja žena, ne molim i ne tražim ljubav, ali ni ne pristajem na ništa manje od nje.
Tu je razlika, dajem samo ono što želim primiti.
I u toj tvojoj želji koja se krije na vrhu tvoje crne trepavice, plamtim kao najsnažniji žar.
Možeš se sakriti od sebe, ali ne i od mene.
Jednom si mi šapnuo, ponekad mi se čini da me poznaješ bolje i od mene samoga.
Ne poznajem ja bolje tebe, već poznajem sebe u tebi, stoga ti se mogu privući poput zmije oko tvoga vrata,
ti ćeš mi dopustiti sve, jer sam tvoja neukrotiva strast.


20:17 Komentari (7)

<< Arhiva >>