četvrtak, 27.05.2021.

Kapetan Neustrašivi !





Gdje ja to spadam?
Zažmirila sam, sjela sam ispod stola, sklupčanih nogu, ja velika djevojčica-žena.
Prisjetila sam se zvukova koji su me okruživali ispod ovog istog stola, godinama unatrag, isti stol, stari stol moje bake,
u bakinom stanu koji je sada prazan i pust, jer niti nje, niti djeda, niti moje majke više nema...
Tu je ona nedjeljom servirala jarko žutu juhu, s domaćim rezancima, koju ja doduše nisam baš voljela,
vjerojatno jer sam vidjela kako se u njoj kuhaju kokošje nogice, bljak, uvijek bih isto uzviknula, bljak, bljak!
Zamišljala sam kako te iste nogice koračaju po kakici, jer kokoši, to sam već jako dobro znala, kakaju posvuda, čak ni ne stanu,
samo ispuste ono što moraju i to je to.
Nisam bila najsretnija što to vidim, ali to je dio života, i zašto o tome šutjeti, to tako je, a ja se s time nisam znala nositi.
Čak se ni sada s time ne znam nositi, i sada kad god vidim da netko jede nečije nogice, svinjske, kokošje, ove one, mene to pomalo ufrazi.
Čudna sam ja biljka, doduše i prezime mi je takvo.
No, vratimo se na temu, ispod stola sam se znala igrati kao dijete, to je bila moja oaza, na podu je bio tepih, ali mi je baka još stavila deku,
debelu deku, sve moje igračke, i ja sam tako imala neki svoj svijet, znala sam prisluškivati odrasle koji bi pričali, ali ne previše, samo ponekad,
baš kad bi rekli nešto zanimljivo, ruku na srce to baš i nije bilo često, koliko pamtim.
Ali ono što je bilo najljepše to su bili njihovi glasovi, voljela sam osluškivati njihove tonove, jačinu, visinu, boju, pružali su mi neku vrstu sigurnosti,
znala sam njihova titranja, to je bio sav moj svijet, svijet u kojem sam mogla rasti i čuditi se, svijet u kojem sam bila slobodna takva kakva jesam,
ispod stola sam imala sve što mi je trebalo od dva svijeta, izvanjskog i unutarnjeg, bila sam kraljica svog kraljevstva.
Sklupčana i sada znam da je tako, nisam se uopće promijenila, samo sam malo narasla, mrvicu nadogradila, ali i dalje sam ona ista mala,
plavokosa djevojčica koja vjeruje u dobro u ljudima, ona koja zna da će njen čovjek : veliki, odrasli, muževan jednom reći : pokaži mi kako je dole !
Da, ispod tog stola, i povući ću ga k sebi čvrsto, zagrliti rukama, smijati ćemo se kao dvije dvorske lude.
On, taj moj najdivniji i najčarobniji čarobnjak na ovome svijetu, jer je moj.
Pričati ću mu o kokošjim nogicama i kako ću mu skuhati baš takvu juhu, i kako ću s njim pokušati uzeti zalogaj, zalogaj koji će me
približiti djetinjstvu i miru...poljubiti ću ga snažno ispod Adamove jabučice, i reći mu da mu pripadam pola po pola, kao moja dva svijeta...
U tom polu pronaći će sve što mu treba da poželi biti njegova srž, balans, Kapetan Neustrašivi !
I više se zbilja ničega nećemo plašiti, ni smrti odjevene u nas, jer ćemo je zajedno ukrotiti.


22:27 Komentari (8)

<< Arhiva >>