utorak, 18.05.2021.

Po potrebi





Napokon kratke hlače, toplina današnjeg sunca me izmamila van,
na balkonu sam radosno plesala, i postoji trenutak, obožavam ga, ne dogodi se često, uistinu ne,
kad iz slušalica glazba bude dublja, točnija, vrlo precizna, pa se vanjski svijet transformira,
mislim za mene...
U tim trenucima boje su življe, koraci su lakši i svijet, pa, nije baš svijet, ako to tako mogu reći.
Sve postane neka vibracija i onda me to toliko ispuni, da shvaćam da je sve baš kako treba biti.
Da sam i sama baš takva, dostatna, dovoljna.
Danas nisam mislila o prošlosti, niti budućnosti, već sam pronašla tu točku u kojoj sam ja svoja,
samo svoja i ničija više.
I mogla sam disati punim plućima, evo i sada dišem punim plućima, čula sam otkucaje srca,
oslobodila sam se od tereta, prljavštine, loših namjera drugih ljudi, nekako kao da sam samoj sebi rekla:
ma pusti im, nek im to karma upakira kao poklon za rođendan, pa nek se iznenade, jer biti će im to veliko iznenađenje.
Sve buja, zeleni se, mislim si, kao da sam u tropima.
Na desnoj ušnoj resici, imam naušnicu s puno morskih školjkica, protežem se lijeno poput mačke,
slijedi moje vrijeme, moje ljeto, opuštenost, vječita zagasito žuta boja koju toliko volim, a nasuprot nje duboko modro more.
I idem, idem, idem, nestajem odavde, iz ovoga grada, iz ove težine koju su mi stavili oko gležnja, poput kugle, koju su
nekada, barem u filmovima vukli zatvorenici, srećom, nikada me nisu privlačile prugice.
Stoga i taj teret, tu kuglu, ostaviti ću sa strane, nek služi kome mora služiti.
Otvaram svoje srce, kao da imam zatvarač, pa to tako jednostavno može kliziti-gore-dole, sve po potrebi...



16:07 Komentari (7)

<< Arhiva >>