ponedjeljak, 17.05.2021.

Izbodene ruke





Noćas sam sanjala preko tisuću pribadača zabodenih na prstima, rukama, skroz do zapešća.
Vadila sam ih jednu po jednu, strpljivo, bez imalo straha, boljelo je, no nije krvarilo.
Čelo mi je bilo znojno, poplun, deka i posteljina sve je bilo pola na krevetu, pola na podu.
Nije baš bilo idilično jutro.
Bosa sam tapkala po parketu, pa laminatu skroz do pločica, umila sam se hladnom vodom par puta,
kišilo je po običaju, svibanj, ah, svibanj je uvijek takav, nepredvidiv, gori od veljače, za koju kažu :
veljača-prevrtača!
Moš mislit!
Niti se mačke više ne pare u veljači radi reda, radi starih običaja, odavno više nema mijaukanja pod
prozorom.
Odavno ne moram otvoriti isti i vikati iššš!
No vratimo se na temu, sanjala sam osim ruku i da sam došla u tvoj grad, i da smo se ljubili, kao što smo se ljubili
one prve jeseni, dok smo slušali jazz u Lisinskom, dok si mi nježno isprepleo prste sa svojima.
Banana.
Koja, šugava BANANA...
Sedam i pol mjeseci od prekida.
Ne, ovo nije trebalo biti sastavni dio mog novog pisanja, ali upravo stoga i je.
Nisam te se sasvim oslobodila.
Dok te ne izbrišem s lica svoga srca, moja ljubav neće moći stići, jer ti ćeš biti samo prepreka, ležeći policajac,
bodljikava žica, oštetiti ćeš, izgrebati moje mogućnosti, nade i vjere, sve dok te ne operiram.
Dok ne izrežem skalpelom svaki tračak tvoga postojanja.
Ne, ne volim te nimalo, gadiš mi se, baš onoliko koliko sam te nekada voljela.
Gadiš mi se, jer si me samo jednom, prvi i zadnji put, bacio na pod i zgazio.
Ono što moja naivna duša, nikada neće moći shvatiti, kako se ljudi preko noći mijenjaju,
kako mogu uzeti nož i rasparati nečije srce, rasturiti ga, bez ikakvih predznaka.
Smiješno je, baš sada, dok tonem u svoju pidžamu, da si mislim; hvala ti, baš ti hvala,
jer bez tvog odlaska, nikada ne bih krenula na put prema onome koji će svaku napuklinu moga srca
ispuniti svojom toplinom, moj netko, taj, tajanstven i još neotkriven, ljubiti će me kao što se ljubi
posljednji čovjek na svijetu, jer on me već traži i pruža mi ruku, čak i dok tonem u besmislu ovog dana,
dok me grli duboka tama i dok mi se plače, plače, plače...



23:07 Komentari (9)

<< Arhiva >>