nedjelja, 16.05.2021.

Zlatna prašina





Danas sam morao ići na jedan poslovni ručak, zapravo samo sam morao svratiti.
Znao sam da će atmosfera biti ok, sasvim ugodna, jer svi se pokušavaju svidjeti jedni drugima,
na takvim se okupljanjima obično sklapaju poslovi, stoga nema nekih tenzija, ali su i predvidivi i dosadnjikavi,
no uvijek dajem šansu ljudima, da ih upoznam, njihovu poslovnu strast, to jednostavno tako ide.
No danas, jednostavno nisam bio od volje, onda mi je pala na um zbilja šašva ideja : što ako te tamo sretnem?!
Što ako se tamo teleportiraš, znaš ono: ravno iz mojih misli u stvarnost, znaš ono : dođeš, tražiš me, a mene nema?!
Odmah sam pohitao odjenuti košulju, hlače, uskladio sam i okvire naočala s bojom sakoa.
Tek onako, da me lakše prepoznaš, ah !
Ljudi su ponekad poput puzavaca, uspinju se uz tebe, ne znaju stati.
Tako sam se nekako osjećao, kao da sam stara vila oko koje se penje bršljan, i to traje i traje,
pomalo me guši, nikad kraja površnim razgovorima.
Tražio sam te uokolo i nisam te vidio, ne, ne onako kako sam se nadao, ali ta nada mora postojati,
jer inače jedino što bi mogao, bi bilo dići ruke od svega ovoga, od našega.
Zato sam te pronalazio svuda, osjećao dodir tvoje naslonjene glave na mome ramenu,
zamišljao sam da je sunčeva zraka na mom obrazu tvoj obraz, osjetio sam tvoju ruku u svojoj i držao je tako ispod stola.
Svidjela mi se ta ideja da si tu, a da to nitko drugi ne zna, kao da se igramo skrivača.
Zamišljao sam kako me u par navrata sramežljivo ljubiš u kutak usana, jedno od tvojih najdražih mjestašca.
Osjećao sam se slobodnijim no ikad, slobodnijim jer sam u toj žabokrečini, pronašao tebe,
od tada je sve krenulo brže, konkretnije, kao da je čep koji je čvrsto čuvao sadržaj boce, izletio naglo, kao kad
otvaraš šampanjac, i samo je sve postalo zlatna prašina, prašina načinjena od tvoje ljubavi za mene...


22:47 Komentari (7)

<< Arhiva >>