nedjelja, 02.05.2021.

Tko tu koga i zašto ? Čitatelji su zbunjeni...



Jednog sam dana negdje pročitala da ako želiš pronaći pravog partnera, da kad odlaziš na spavanje,
da ispred kreveta papuče složiš u oblik slova T...mene je to samo podsjetilo na Tedija.
S njim sam započela povezivati ovu stvarnost s paralelnom stvarnosti.
To je biće poput nevinog djeteta, koje stoji u dokoljenkama, crnim kratkim hlačicama i bijelom košuljicom,
čvrsto stisnutih dlanova u molitvi, tako ga vidim!
Lipi, mali, anđeoski dječak, taj ni mrava ne bi zgazio! Ne, ne bi !
A zlatna mu kovrča pada na čelo !

Već smo dragi moji čitatelji otkrili da u ovim redcima uvijek netko nekoga gleda i uvijek netko pretpostavlja
da netko nekoga gleda, ako ništa drugo vi gledate mene i te moje likove, a moji likovi i ja, tko smo mi?!
Pa...recimo to tako, da baš vi morate skužiti tu foru.
Ako bih vas izbacila iz svega ovoga, hmmm, što biste vi zapravo bili onda?
Slučajnost?
Ma ne, ne budite ludi ! Ne, nimalo poput mene!

Vi ste taj trag svemogućnosti ovdje, zato je vrijeme da vas postavim na vaše mjesto,
zavežite pojas, stisnite pesnice i idemo...nitko ovdje nije nedužan, ne baš sasvim, i ako bi mi i opalili neku pljusku,
mene to baš i i ne bi pretjerano uznemirilo, bome bi me to vraški nasmijalo!

U ovom divnom tekstu, ne što ga ja pišem, već jer je divan jer posjeduje slobodu,
prihvaćamo sve vaše reakcije, osim onih nekih koje bi vas mogle strpati u buksu, al, alooo, hej !
Ne želim da kvarite ovu rapsodiju riječi.
Pst! Ne žvačite tako glasno kokice, čips ili čokoladu, čuvajmo plombe, danas su zubari jako skupi!
D O O O S T A !

Dakle bolje da nastavimo : ostali vide nekog šarmantnog tipa u zrelim godinama, posljednjeg romantičara i...
tu ću stati, pa nisam normalna, nisam mislim, ovaj luda, što već jesam, da otkrijem našu tajnu, njegovu i moju.
Vi, vi pobogu niste normalni, ja njega slatko, nježno, volim, to vam je ona nevina dječja ljubav, da smo se ikada ranije sreli,
on i ja, da smo u isto vrijeme izašli iz majčinih utroba, nas dvoje, da nas dvoje bi bili najbolji frendovi.
On bi me povlačio za moje duge pletenice, a ja bi njega štipala za bedra, jer sam malo više nestašnija.
Uglavnom da skratim priču, sve me to danas odvodi Tediju.

I slušam neprestance, slušam njega i mislim si, zašto su znakovi utemeljeni na njegovoj glazbi?
Moglo je to biti drugačije.
Mogao je Thompson zasvirati svoje divlje note, opalim si fiktivni šamar i nasmijem se, e jesi prava budala!
Ne šali se s time !!!
Plavušo !!!

Zašto daješ nepotrebnu reklamu?


Pogledam kroz prozor, vani pada kiša i smijem se i smijem i smijem.
Kakva reklama, kakve bakanalije?
Pobogu, jedinu ljubav šaljem čovjeku koji me tako divno umiruje...
Tedi, Tedi, Tedi...bez ičeg sam...



01:47 Komentari (9)

<< Arhiva >>