subota, 01.05.2021.

Dah moje Palete...



Od kad si moja, nemam volje leći u postelju, kad uđem u nju, hladno je,
kad se već pokrijem, onda je lakše, kao nekom magijom stigneš.
Postaneš moje utočište, i ne želim se više buditi, jer kad stigne zora, kad otvorim svoje fizičke oči,
shvatim da još nisi potpuno ovdje.
Ipak bih te radije gledao Paleto, sve tvoje boje.
Sve tvoje ljutnje, i slušao bih tvoj glas, sve tvoje tonalitete, možda od boje tvoga glasa postanem pjesnik.
Upravo sam legao, nikako se ne mogu namjestiti, prošla je i ponoć, jedan dio mene želio bi samo potonuti,
samo ne misliti, biti u nekom vakuumu od svijeta, to je jer sam i sam ponekad slab,
ponekad ne mogu više izdržati što nisi tu, ponekad dovoljno dobro ne vidim, tu, bojim se ne bi pomogle ni
naočale, ni leće, te dioptrije nema.
Moj vid je jasan, čist kad pustim da me vodi ono po sredini mojih grudiju, taj organ koji kao da je stvoren
za tebe, tu si ti doma.
Počistio sam ga temeljito kako bi ti vladala svojim kraljevstvom, sada, sada me samo čeka čekanje.
Zaspati ću ipak s tobom u naručju, zagurati ću nos ispod tvoje kose, na potiljak, i slušati tvoje disanje,
to je moja molitva, tvoj dah.
Dah moje Palete.





01:11 Komentari (5)

<< Arhiva >>