Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...Opis bloga...

...All aboute death and my pain...
...I'm sorry if I hurt somebody heart...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

...All aboute me...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime: Montena
Prezime: Perković
Nadimci: Monty, Sat, Satanic, Tena, String...
Datum i mjesto rođenja: 30.03.1992. u Virovitici
U horskopu: Ovan
Škola: 3. razred opće gimnazije Petra Preradovića

Od mjuze slušam: Children of Bodom, Dimmu Borgir, Sonatu Arcticu, Nightwish, Nirvanu, Iron Maiden, Blind Guardian i ostalo što ima veze s metalom...

Treniram: tajlandski box i idem u teretanu...

Volim: zimu, krv, dečke, frendove, more, čokoladu, vatru, mjesec, noć, groblje,dugu kosu na dečkima, plave oči, smisao za humor, nogomet, sport, životinje...

Ne volim: dvolične osobe, laž, ne povjerenje, grubost, vrijeđanje, fight, materijaliste...

Najdraža boja:crna i bijela

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Ja naravno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPostBuraz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Džemo i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Iva, Džemo i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Melly i Ivona

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Tope i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Chiquitina rokeza

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Samir i ja na treningu

...Linkovi...

Ella
Japimi
Blacken The Angel
Dark Tony 666
Sweet l@dy Jully
Gothic Puppet
Walter 666

petak, 19.10.2007.

The deaing song!!!

Ponekad poželim da si tu
Da me ljubiš ko prije
Da se budimo zajedno
Da pobjedimo zlo zajedno
Zbog tebe se ja mjenjam
Zbog toga ja sad patim...

Režem se i ostavljam krvavu poruku
Poruku u boji ljubavi
Ostavljam je za tebe
Da shvatiš napokon koliko te volim
Toliko da i ovo činim
A u toj prokletoj poruci napisanom krvlju piše:

"Ovo namjenjeno je mojoj ljubavi
Voljela sam te toliko
Da sad umirem u ovoj boli
Ne bole me ožiljci
Koliko me boli to što te nemam
I što sad patim...

Uvijek sam te voljela
Pa volim te i sada
Žao mi je voljenih ljudi
Koje ostavljam zbog tebe
Žao mi je svih lijepih uspomena
koje ostavljam zbog tebe..."


Ovo ti sad pišem
Da shvatiš da te volim
Volim te da bi i umrla za tebe
Trebam te jer ne želim umrijeti
No ako moram
Onda ću to i u činiti u simbol ljubavi...

Ako spas moje proklete duše
Mora biti ovakva okrutna smrt
Onda ću to i učiniti
Samo da te još jednom zagrlim
I još jednom ko prije
Onako strasno poljubim...

Ja ću umrijeti
A ti to nećeš ni znati
Ja ću patiti vječno
A ti ćeš sa smijati
Još uvijek te volim
Tek toliko da znaš...

Polako nestajem u bezdan
U prokleti zagrobni život
Duša me već napola napustila
Suzu još uvijek na mom licu
I poruka na hladnome zidu
I onda nek mi netko kaže da se
Ne umire sa suzam na licu...

- 16:47 - ...help me... (3) - # - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.