Image Hosted by ImageShack.us In the darkness there is always a bright spot, DEATH!

In the darkness there is always a bright spot, DEATH!

25.08.2006., petak

Litči Midvjidići i moje more

Evo ljudi moji... ponovo pišem sranja, ali ih bar pišem.. nedam se tako lako... baš sam sada došla s mora iz Novog Vinodolskog... makar smo bili sa starcima, bilo je fenomenalno... pogotovo zadnja 3 dana kad smo srele Tkaleca i Jehoja... pa smo malo mučili njih...
U koji kafič da idemo ja pijem pivo kak i oni, a Martina se drži bambusa...
Evo par slikica jer mi se više ne da pisati...
Image Hosted by ImageShack.us
baš je zdeno... vidi se...brrrr...

Image Hosted by ImageShack.us
kaj ne da je fensi?

Image Hosted by ImageShack.us
baš sam slatka!

Image Hosted by ImageShack.us
Kak je utakmica bila zanimljiva...

Image Hosted by ImageShack.us
kronične alkoholičarke..nema nam spasa!

Image Hosted by ImageShack.us
Baš mi pristaje...kaj ne?


I,da,ovo obavezno pročitajte ako možete.. J

I šimirki skrivini
Midvjidi ji mili dom
Ini čik i liti
Piglidijti.
Niki ljidi ipisni,
Ikritni ki zmij
Srišili bi tij
privi mili rij.
Il nići, nići mić
Jir mili midvjidić ći dič
Ki jidin birit ći si svi
I šimi spisiti.
Iki viliš plinini
Rijiki i cvijit
Idmih ći ti primit i svij šimski svijit.
Ti litići midvjidi!!!

Baš sam faca... J
Baš sada pijem pivo iz polalitrene krigle PAN! Mile, kako nepreduje tvoja jetra? Imaš od nje bar neke ostatke???

p.s. za medvjediće smo zahvalne Filipu i Jehoju koje puno pozdravljamo!

Image Hosted by ImageShack.us
Evo i njih dvoje...

Pusač svima!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>