rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2013 (1)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zapisi jedne dadilje party

Linkovi

Flag Counter

jedan divan blog :)

http://malenismrc.blogspot.co.at/

16.09.2013., ponedjeljak

kraš paket

Ponedeljak brzo došao, opet isto sve. rano dizanje, jurcanje po stanu, spremanje klinaca, škola, vrtić.
ono predivno što je obilježilo ovaj dan je jedno divno iznenađenje. istina, to divno iznenađenje će se na mene ne tako divno odraziti no svejedno ga obožavam i osobu koja mi je pripremila iznenađenje.

Naime, ujutro dok sam pospremala stan, zvoni portafonu. frajer neki, spominje ime prezime mame, ja velim ja, ja i spomene moje ime. I ja sva ponosna ich bin ana maria :) i nekaj opet veli i prekine i ja si mislim tooo, stiglo je pismo koje mi je frendica poslala i dobar poštar provjerava dali sam stvarno ovdje.
i mislim si, ok ostavit ću peglanje i spustit se dolje po pismo, kad ono poštar kuca i silazim i frajer ima ooogromni paket za mene!! mislim da riječima niti smajlićima ne mogu opisati svoje oduševljenje. Istina, bilo me malo strah, malo je jači poštar i sav se zapuhao do četvrtog kata, a i paket je težak i velik.
I otvorim paket a on pun kviki gricka i čokse, i sad kad pišem sam oduševljena, zamislite kak sam tek bila kada sam dobila paket roflroflroflroflroflroflroflroflrofl

moja predivna prijateljica, iznenadila me i razveselila do neba i natrag. još jednom mi je pokazala kolko je divna osoba i potakla me na razmišljanje kolko divnih osoba ima oko mene. pojma nemate kolko vas volim, trudim se biti bolja osoba zbog vas, no ponekad si mislim kak vam nisam niti do koljena kolko ste predivni prema meni... sve vas volim cerekcerekcerek

Mama me pitala dali bi po potrebi čuvala curicu i bebača jednog od prijateljice koja je jednom tu bila i naravno da bi, i to mi danas uljepšalo dan, zvala me već ta mama i prvi dogovor je za četvrtak. Beba je malena i veselim se bebici :)

Poslala sam jučer mail bivšoj učiteljici iz srednje njemačkog i engleskog, koja me oduševljavala i nadahnjivala i danas mi je odgovorila, na njemačkom. Oh, morala sam na google translate jer i dalje ne baratam ovim diiiivnim jezikom :)

N. mi je pjevao danas, smislio je pjesmu ide- I want to tell youuuuuuu, I want to tell youuuu..i onda nešto sa angry bird, ali ja sam ubacila I want to tell you that i loveeee youuuu, pa smo imali razgovor dali me voli i ne. Izmanipulirala sam dijete da mi izjavi ljubav, nisam li dadilja kakvu bi svatko poželio? :)

Moje prijateljice su danas položile ispite, može li dan biti divniji? :)

Odlučila sam, s obzirom na slatki paket, tj paketinu koju sam dobila morat ću svaku večer vježbati mali, čisto da ne umrem. Da, danas ću napraviti odmah 10 čučnjeva da potrošim ovu čoksu i dva paketa gricka :D