rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2013 (1)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zapisi jedne dadilje party

Linkovi

Flag Counter

jedan divan blog :)

http://malenismrc.blogspot.co.at/

07.09.2013., subota

sunčan dan sa temperaturom

Kao što sam naslov kaže, temperatura me uhvatila.
Ne samo da me je uhvatila već me je pokosila. Kroz noć sam se tresla, a ujutro sam se probudila ko nadrogirana.
Mama mi je kupila limune i nakon dva bila sam bolje, srećom, sutra je nedelja pa ne moram ništa konkretno raditi.

Dan je prošao u mirnom tonu, dok je večer bila malo uzbuđenija :)
Naime, napokon su stigle hrvatice u goste, i bilo je divno mljeti bez prestanka na hrvatskom bez da se pokušavam sjetiti nekih riječi. Isto tako je bilo divno iskustvo upoznati nekog novog, pozitivnog tko ti je odmah spreman pružiti ruku bez da si ju tražio, divnooo :)

Djeca su bila također super, dvoje starijih je ostalo samnom doma i čitali su u sobi da bi ja mogla razgovarati sa curama, onda je tata stigao pa su se s njime bavili :)

Bliskost i odnosi ove obitelji me tolko zadivljuju da bi voljela biti dio ove obitelji i ostati s njima zauvijek. Mislim, obožavam ja i svoju obitelj da nebi bilo krivih zaključaka, no sada dok mama sjedi, klinac joj ljubi trbuh jer je na putu dečkić koji će nam se pridružiti za dva mjeseca, i tata koji klincima uzima vodu je baš idilična slika. Kao sa nekih američkih filmova, samo što je ovo Austrija i stvarnost :)

Divno divno, svakodnevni Božji blagoslovi, svaki put me sve više i više iznenađuju :)

Planirala sam ići na molitvu i klanjanje za Siriju u katedralu, no zbog temperature nisam baš sposobna bila tako da sam ostala doma sa klincima...

Još jedan dan je iza mene, vrijeme jako brzo prolazi i moram imati konstantno na umu da moram svaku minutu i sekundu iskoristiti. Mislim da ponekad zaboravljamo uživati u divnim svakodnevnim trenucima i samo jurimo za nekim budućim ili se prisjećamo prošlih trenutaka koje također nismo u potpunosti proživjeli jer smo bili negdje drugdje.

šaljem vam puno zagrljaja iz divnog Beča, divne obitelji :)
Neka vas Božji blagoslov sve svakodnevno prati i čuva!